וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספידו קיימה ערב הוקרה לשחיינים האולימפיים

עודכן לאחרונה: 5.7.2021 / 0:40

מנכ"לי קבוצת בן דרור, מבעלי קבוצת ספידו בישראל, קיימו ערב חגיגי בהשתתפות השחיינים האולימפיים מאומצי המותג שעתידים לטוס למשחקים האולימפיים בטוקיו: "נרגשים לתמוך בהם"

ספידו משיקה חליפות שחייה. אורי ורונית,
ספידו משיקה חליפות/אורי ורונית

איריס ואילן בן דרור, מנכ"לי קבוצת בן דרור, מבעלי מותג ספידו ישראל ומותגים בינלאומיים נוספים, קיימו ערב חגיגי בהשתתפות השחיינים האולימפיים מאומצי ספידו שעתידים לטוס למשחקים האולימפיים בטוקיו. באירוע הוצגו חליפות השחייה של ספידו והודגמו טכנולוגיות חכמות שמאפשרות לשחיינים טווח רחב יותר של תנועה ברגליים והופכות את החליפה לנוחה וקלה יותר ללבישה.

החידושים הטכנולוגים הענפים הובילו את ספידו להעניק את המעטפת הטכנולוגית הטובה ביותר לשחייני העלית גם במשקפת התחרותית Speedo Pure Focus Goggle. המשקפת מגיעה עם עיצוב היברידי חדש, צורת הקשת החדשה של גשר האף מסייעת להגביר את תחושת הנוחות לאורך כל שלבי האימונים ובכל רגע ורגע בתחרות.

מיכאל לייטרובסקי, מירון חירותי, יעקב טומרקין, רון פולונסקי, גל גרומי, אנדריאה מורז ותומר פרנקל. אביב חופי,
מיכאל לייטרובסקי, מירון חירותי, יעקב טומרקין, רון פולונסקי, גל גרומי, אנדריאה מורז ותומר פרנקל/אביב חופי

אילן בן דרור: "אנו נרגשים, בספידו, לתמוך בשחיינים המובילים בישראל ולהעניק להם את המעטפת הטכנולוגית המתקדמת ביותר בעולם הבאה לידי ביטוי בחליפות השחייה התחרותיות החדשות Fastskin Pure Intent ו-Pure Valor, במשקפת השחייה התחרותית Fastskin Pure Focus, וכמובן בכובע השחייה התחרותי המיוחד ,המותאם אישית לכל שחיין - המשלים את המבנה ההידרודינמי של השחיין והשחיינית.

"היכולת שלנו בספידו לספק לשחיינים בישראל את הציוד הטוב ביותר הקיים בעולם, מאפשרת לשחיינים הישראלים להגיע להישגים חדשים ולפרוץ שיאים חדשים ולהביא כבוד למדינה. אנו גאים להיות הבחירה הראשונה של השחיינים הבכירים בישראל לאורך השנים, מיואב ברוק, טימאה טוט, איתן אורבך, עמית עברי, גל נבו, ערן גרומי, יונתן קופלב ויעקב טומרקין ולדור הבא של השחיינים הצעירים, ומאחלים להם בהצלחה רבה".

  • עוד באותו נושא:
  • ספידו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully