וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצרפת טוענים: אמבפה הודיע לפוצ'טינו כי לא יעזוב את פ.ס.ז'

בתקשורת הצרפתית טוענים שהכוכב פנה למאמן במהלך הקיץ והביע נכונות להישאר בסגנית האלופה. פוצ'טינו גם דחף להחתמת ראמוס וחכימי

תקציר ניצחונה של איטליה 1:2 על בלגיה ברבע גמר יורו 2020/ספורט1

חודשיים עמוסים עברו על מאמן פריז סן ז'רמן מאוריסיו פוצ'טינו. הארגנטינאי סומן תחילה על ידי נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס כמחליפו של זינדין זידאן, אך הארכת החוזה עם סגנית אלופת צרפת סגרה את הגולל על הגעתו לברנבאו, וגם על חזרה לטוטנהאם, שהביעה עניין בשובו של פוצ'טינו לקדנציה שנייה, אך זה כאמור נשאר בפריז.

מרגע הארכת החוזה, החל פוצ'טינו לעבוד בקדחתנות על בניית הסגל. לפי העיתון לה-פריזיין, ערך המאמן שיחות אישיות עם כל אחד משחקני הסגל, כולל הכוכב קיליאן אמבפה, שעל פי הדיווח יצר קשר והודיע למאמן כי הוא מתכוון להישאר בפריז, זאת על רקע גל השמועות על עזיבה אפשרית. מחווה לא אופיינית זו מצד אמבפה, עשויה בהחלט לרמוז על ההערכה שרוכש כוכבה הבלתי מעורער של הקבוצה לפוצ'טינו.

מאוריסיו פוצ'טינו מאמן פריז סן ז'רמן עם קיליאן אמבפה. רויטרס
קיימת הערכה בין השניים. פוצ'טינו עם אמבפה/רויטרס

מעבר לכך, פוצ'טינו ישב ארוכות עם הבעלים נאסר אל-חלאיפי והמנהל המקצועי לאונרדו על מנת לבנות את הסגל לעונה הקרובה. בתקשורת הצרפתית טוענים כי הפניות והניסיונות להחתים את סרחיו ראמוס ואשרף חכימי בפ.ס.ז' הגיעו מכיוונו של המאמן, בעוד החתמתו של לואיג'י דונארומה ממילאן הגיעה דווקא מצדו של לאונרדו.

מבחינת פוצ'טינו, האתגר מבחינתו יהיה לאזן את התחרות בין השוער הראשון מהעונה שעברה קיילור נבאס לבין דונארומה שמגיע לאחר עונה טובה מאוד, זאת בהנחה שהשוער מקוסטה ריקה לא יעזוב. לגבי החתמתו של ג'ורג'יניו ויינאלדום, בלה-פריזיין טוענים כי השחקן הוצע למאמן על ידי ההנהלה, ופוצ'טינו נתן לכך את האור הירוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully