וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחד בדורו: לוקה דונצ'יץ' סחף את סלובניה לאולימפיאדה עם תצוגת ענק

עודכן לאחרונה: 4.7.2021 / 22:29

ליטא בנתה על הקהל הביתי שלה, אבל כוכב דאלאס הלם בה עם טריפל דאבל אדיר (31 נק', 13 אס' ו-11 ריב') וכמה מסירות מופלאות ב-85:96 כדי לשלוח אותה למשחקים האולימפיים בפעם הראשונה אי פעם

שחקני נבחרת סלובניה מניפים את לוקה דונצ'יץ'. רויטרס
איזה שחקן, פשוט מופלא. דונצ'יץ'/רויטרס

הרבה כוכבי NBA הגיעו כדי ליטול חלק במשחקי המוקדמות על ההעפלה לאולימפיאדה בטוקיו. אבל כוכב אחד ניצב מעל כולם: לוקה דונצ'יץ' שחקנה של דאלאס הוליך הערב (ראשון) את סלובניה במו ידיו למשחקים האולימפיים בטוקיו עם הצגה בלתי נשכחת ב-85:96 מול ליטא, שאירחה את המשחק הזה ונהנתה מאווירה ביתית מאוד, אך לא מצאה תשובה לדונצ'יץ'.

שתי הנבחרות הגיעו לגמר הזה אחרי ניצחונות קלים מול יריבות חלשות, אלא שהליטאים פשוט היו חסרי אונים מול דונצ'יץ' שפשוט פירק אותם עם טריפל דאבל עוד ברבע השלישי שבו הסלובנים ברחו ליתרון דו ספרתי. דונצ'יץ' סיפק שורה סטטיסטית מרהיבה של 31 נקודות, 11 ריבאונדים ו-13 אסיסטים, כולל כמה מסירות מרהיבות ואחת מאחורי הגב לוולאטקו צ'נצ'ר שהיה הנהנה העיקרי מהאסיסטים של לוקה וסיים עם 18 נקודות, כולל 4 מ-6 מחוץ לקשת.

לוקה דונצ'יץ' נבחרת סלובניה מול ליטא. רויטרס
האירופאי הגדול אי פעם? לוקה דונצ'יץ' בשיאו/רויטרס

דונצ'יץ' רשם גם אחוזים מעולים של 12 מ-18 מהשדה ועם 42 נקודות מדד, כשהבא אחריו מסיים עם 21 נקודות מדד. יאקה בלאזיץ' הוסיף 16 משלו לאלופת אירופה, שתשחק באולימפיאדה בפעם הראשונה בזכות הכוכב ההירואי שלה שיש כבר שמשווים אותו למייקל ג'ורדן.

יונאס ולנציונאס, ארנס בוטקביצ'יוס ומנטאס קלינייטיס קלעו 14 לליטאים, אבל דומנטאס סאבוניס הסנטר המצוין של אינדיאנה הסתפק רק ב-9. ליטא לא תשחק הפעם באולימפיאדה, אך גם היא יודעת שהיא נעצרה מול שחקן של פעם בדור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully