וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעת הפשרה של אמבפה לפריז סן ז'רמן: הארכת חוזה תמורת סעיף שחרור

עודכן לאחרונה: 4.7.2021 / 16:54

אחרי שהבהיר שלא יאריך חוזה, נציגי השחקן הציעו פשרה למועדון הצרפתי כדי לסלול את מעברו לריאל מדריד. פריז מסרבת בשלב זה

תקציר הניצחון הסנסציוני של שוויץ על צרפת בפנדלים בשמינית גמר יורו 2020/ספורט1

קיליאן אמבפה חווה יורו מאכזב במיוחד. הכישרון הצעיר הכי גדול בכדורגל העולמי לא הצליח לכבוש וגם החמיץ את הפנדל שהדיח את אלופת העולם צרפת במפתיע בדו קרב פנדלים מול שוויץ. אלא שכוכב פריז סן ז'רמן עדיין נמצא חזק על הכוונת של ריאל מדריד, אך העסקה מסובכת מאוד משום שהצרפתים לא מוכנים לוותר עליך כל כך מהר.

בימים האחרונים פורסמו דיווחים לפיהם נציגיו של אמבפה כבר הודיעו לראשי פריז סן ז'רמן שהוא לא יאריך את חוזהו שיסתיים בקיץ הבא. כעת, ב"מארקה" טוענים שנציגי השחקן הציעו הצעת פשרה לפיה אמבפה יאריך את חוזהו, אך עם סעיף שיאפשר לו להשתחרר לריאל מדריד.

שחקן פריז סן ז'רמן קיליאן אמבפה. רויטרס
איפה הוא ישחק בעונה הבאה? קיליאן אמבפה/רויטרס

בסביבתו של אמבפה מאמינים שההצעה הזו עשויה להשתלם לשני הצדדים משום שזה נותן לפריז אפשרות לקבל כסף על השחקן ולא לאבד אותו בחינם בקיץ הבא. אלא שנאסר אל חלאיפי, הבעלים של פריז, לא מעוניין לאבד את הכוכב הגדול שלו בשום מחיר. מה גם שלפי החוקים בצרפת, אסור להכניס סעיפי שחרור בחוזי שחקנים.

כזכור, פריז רכשה את אמבפה ממונאקו תמורת סכום עתק דאז של 180 מיליון יורו. אמבפה שווה אולי את הכסף, אך בפריז מסתכנים בכך שהם יאבדו אותו בחינם בקיץ הבא כפי שכבר קרה עם אדינסון קבאני וטיאגו סילבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully