וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתום ישיבה רשמית במנהלת הוחלט: כהונת פרנקל תוארך בשנתיים

עודכן לאחרונה: 4.7.2021 / 21:15

לאחר הישיבה הרשמית של חלק מחברי הדירקטוריון הוחלט לתמוך בהמשך דרכו של היו"ר הנוכחי. הדבר יאושר סופית בהתכנסות הבאה

נראה כי יו"ר מנהלת הליגה שמואל פרנקל ימשיך לעוד שנתיים בתפקיד. בתום ישיבה של חלק מחברי הדירקטוריון לאחר הישיבה הרשמית הוחלט לתמוך בהמשך דרכו של יו"ר המנהלת מזה כמעט עשור לשנתיים נוספות, כשאר החלטה זו תאושר סופית בישיבת הדירקטוריון הבאה.

בצהריים התכנסה במשרדי המנהלת ישיבת דירקטוריון שבה היו"ר עדכן את חברי הדירקטוריון כי יישאר רק אם כלל הדירקטוריון יאשר את הנושא, אך נושא המשך דרכו לא עלה להצבעה. המשמעות היא שההכרעה תעבור לישיבת הדירקטוריון הבאה.

לפרנקל הוצע להאריך את כהונתו בשנתיים בלבד בתקופה האחרונה על ידי חברי הדירקטוריון הבכירים, והמהלך לא היה מקובל עליו לחלוטין. חלק מהגורמים בדירקטוריון טוענים כי ייתכן עדיין מהפך וכי הוא ישאר בתפקידו אם יסכים לכך

יו"ר מנהלת הליגה שמואל פרנקל. עודד קרני, מנהלת הליגה, אתר רשמי
בדרך החוצה? שמואל פרנקל/אתר רשמי, עודד קרני, מנהלת הליגה

פרנקל הצטרף למנהלת הליגה כיושב ראש במקומו של אבנר קופל שהיה בין מקימי המנהלת בשנת 2003. בימיו כשיושב ראש ידעה הליגה שתי שביתות של השחקנים הישראלים, אותה הצליח בעזרת הדירקטוריון וצוות המנהלת לסיים, את משבר הקורונה ומספר מערכות צבאיות שהשפיעו על הליגה. על אף לא מעט בעיות פוליטיות בתוך המנהלת, הוא ידע לא פעם לצאת ממצבים לא פשוטים, אך נראה כי כעת דרכו כיושב ראש המנהלת קרובה לסיום.

לאורך השנה האחרונה עלו מספר מועמדים לתפקיד יו"ר מנהלת הליגה, אך חברי הדירקטוריון שמתנגדים להמשך דרכו של פרנקל העדיפו לשמור על המועמדים שלהם ולא להוציא את שמם כלפי חוץ על מנת למנוע את פסילתם בשלב מוקדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully