וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחרות לבאר שבע: בני הרצליה והפועל תל אביב מעוניינות בעמית זיס

4.7.2021 / 11:47

הפורוורד (2.00, 21) שהיה אחד השחקנים המשתפרים בליגת העל בעונה שעברה עם 8.3 נקודות ו-4.5 ריבאונדים למשחק מחזיק בהצעה להמשך דרכו בבירת הנגב, אך גם הקבוצה של מאמנו מהנוער אהרוני והאדומים מתל אביב רוצות לצרפו

עמית זיס רשם בעונה שעברה עונת התקדמות מרשימה בקריירה, והעונה המוצלחת שלו הפכה אותו לשחקן מבוקש בקיץ הנוכחי. הפורוורד ששיחק בהפועל באר שבע מאז דצמבר 2018 קיבל הצעה להמשיך בבירת הנגב, אך במקביל גם בני הרצליה, אותה מאמן מאמנו בנוער של מכבי תל אביב אורן אהרוני, והפועל תל אביב מעוניינות לצרפו ובשיחות עם נציגו.

בבאר שבע אופטימיים לגבי האפשרות לשמור על זיס, ולצרפו לסגל של רמי הדר שכולל נכון לעכשיו את אלי אבייב, טראוויס ווריק, ניק הורנסבי, אמיר בל ונטע סגל.

עמית זיס שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
מבוקש. זיס/ברני ארדוב

זיס (21, 2.00) הוא בוגר מחלקת הנוער של מכבי תל אביב וזכה עמה בשני דאבלים רצופים, כשהוא נבחר לחמישיית העונה בליגת העל לנוער. את הקריירה המקצוענית פתח במכבי קרית גת מהלאומית ואחרי עונה עבר להפועל חיפה.

בתום תקופה קצרה עזב את האדומים ועבר לבאר שבע שם שידרג את מעמדו בצורה משמעותית עד שהפך למועמד בכיר לתואר השחקן המשתפר של העונה. זיס רשם בליגה הסדירה 8.3 נקודות ו-4.5 ריבאונדים בממוצע, ובפלייאוף השתדרג ל-12.5 נקודות ו-8.5 ריבאונדים בממוצע.

  • עוד באותו נושא:
  • עמית זיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully