וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מעוניינת בחלוץ הקולומביאני מתאו קאסיירה

עודכן לאחרונה: 5.7.2021 / 8:25

בפורטוגל מספרים שחלוץ בלננשש מבוקש גם בטורקיה וערב הסעודית, ונמצא על הכוונת של לודוגורץ הבולגרית. שיחק בעבר באייאקס שרכשה אותו תמורת 5.5 מיליון יורו, וכבש בעונה החולפת 10 שערים בליגה הפורטוגלית

יונתן כהן בחגיגות הזכייה של מכבי תל אביב בגביע המדינה/צילום גולשים

מכבי תל אביב מביעה עניין רב בחלוץ בלננשש הפורטוגלית, מתאו קאסיירה. הקולומביאני בן ה-24 כבש בעונה החולפת 10 שערים בליגה הבכירה בפורטוגל, אבל לצהובים צפויה תחרות קשה על שירותיו מכיוון שלפי התקשורת הטורקית, הוא מבוקש בכמה קבוצות מקומיות, ביניהן בשקשהיר וריזספור. בפורטוגל מספרים שקאסיירה נמצא גם על הכוונת של לודוגורץ רזגארד הבולגרית ושל שתי קבוצות בערב הסעודית.

מתאו קאסיירה במדי אייאקס. Peter Dejong, AP
התחנה הבאה ישראל? קאסיירה במדי אייאקס/AP, Peter Dejong

קאסיירה נרכש על ידי אייאקס תמורת 5.5 מיליון יורו כשהיה בן 19 והוא נחשב להבטחה גדולה, אבל לא הצליח לבסס את מעמדו בקבוצה הראשונה של המועדון מאמסטרדם. בשנתיים שלו באייאקס שותף ב-34 משחקים בכל המסגרות וכבש 5 שערים, ובמקביל שיחק בקבוצת המילואים והבקיע בה 29 שערים ב-46 משחקים.

אחרי השאלות קצרות בכרונינגן ובראסינג קלוב הארגנטינאית, קאסיירה עבר לבלננשש בקיץ 2019. בעונה הראשונה שלו בפורטוגל כבש 4 שערים ובעונה החולפת רשם שיפור ניכר וכאמור מצא את הרשת 10 פעמים. החוזה שלו עתיד להסתיים בקיץ הבא, מה שגרם לכך שהמחיר שלו אמור להיות קצת יותר נוח.

עוד בוואלה!

עם יאניוטיס וניקוליץ': מכבי תל אביב המריאה למחנה האימונים

לכתבה המלאה

מכבי תל אביב אומנם רכשה לאחרונה את אוסמה חלאיילה, אבל אחרי העזיבות של אלכסנדר פשיץ' ואיתי שכטר, היא עדיין מחפשת שחקן בכיר שיאייש את החוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully