וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווימבלדון: רוג'ר פדרר בשמינית הגמר, מהפך גדול למדבדב

עודכן לאחרונה: 3.7.2021 / 23:18

השוויצרי גבר 4:6, 4:6, 7:5, 4:6 על קמרון נורי. הרוסי נקלע לבור, אך חזר לניצחון מול צ'יליץ'. קרבר גברה על ססנוביץ'

הסיבוב השלישי בווימבלדון נמשך היום (שבת) גם אצל הגברים וגם אצל הנשים, כשברקע הפרעות חוזרות ונשנות של הגשם בלונדון. רוג'ר פדרר השיג ניצחון נוסף ועלה לשמינית הגמר, גם דניל מדבדב, סשה זברב התחרו אצל הגברים ועלו לשלב הבא, בעוד אצל הנשים, האלופה לשעבר אנג'ליק קרבר, עלתה סיבוב.

הטניסאי השוויצרי רוג'ר פדרר. רויטרס
השלים את העבודה. פדרר/רויטרס
הטניסאי הרוסי דניל מדבדב. רויטרס
ניצל מהדחה והפתעה גדולה. מדבדב/רויטרס

גברים

במפגש הראשון בינו לבין קמרון נורי זכה רוג'ר פדרר לתמיכת הקהל במגרש המרכזי למרות ששיחק נגד שחקן מקומי והשיג את המקום בשמינית הגמר. את שתי המערכות הראשונות ניצח השוויצרי האגדי 4:6, 4:6, אך איבד מעט ריכוז ואיבד את המערכה השלישית. המערכה הרביעית הסתיימה כמו שתי הראשונות והפנומן הוותיק יפגוש את לורנצו סונגו (23) שגבר על ג'יימס דארוורת' 3:6, 4:6, 4:6.

ניק קיריוס פתח נהדר את המשחק שלו נגד פליקס אוז'ה עליאסים (16) עם 2:6 במערכה הראשונה, אבל התחיל לחוש כאבים בסט השני בו הפסיד 6:1. בשלב הזה האוסטרלי כבר לא היה יכול להמשיך והוא פרש. הקנדי ישחק נגד נגד מי שינצח במפגש בין סשה זברב (4) לטיילור פריץ (31). השניים נפגשו כבר בווימבלדון ב-2018, אז זברב ניצח בחמש מערכות.

דניל מדבדב, שזכה בטורניר איסטבורן לפני ווימבלדון, עבר בצורה מרשימה את שני המשחקים הראשונים, אך הערב התקשה מאוד מול מרין צ'יליץ'. הקרואטי ניצח בשתי המערכות הראשונות ונראה היה שמדבדב בדרך להדחה מוקדמת. עם זאת, המדורג 2 התאושש בדרך לניצחון 6:7 (3), 3:6, 6:3, 6:3, 6:2 ולמפגש עם הוברט הורקאץ' הפולני (14), שניצח בקלות את אלכסנדר בובליק 3:6, 4:6, 2:6.

מתאו ברטיני (7) הביס את אליאז' בדנה הסלובני שייצג בעבר את בריטניה 4:6, 4:6, 4:6. הוא יפגוש את איליה איבקשה המפתיע, שגבר על ג'ורדן תומפסון בתוצאה זהה, 4:6, 4:6, 4:6.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אנג'ליק קרבר טניסאית גרמנייה. רויטרס
חזרה מפיגור. קרבר/רויטרס

נשים

המדורגת מספר אחת בעולם אשלי בארטי נראתה טוב מאוד מול בסיבוב השני והערב לא מעדה גם במפגש עם קטרז'ינה סיניאקובה הצ'כית הכישרונית. סיניאקובה כבר זכתה בשני תארים בסבב ודורגה בשיאה במקום ה-31 בעולם, אך היום הצליחה רק להקשות מעט על האוסטרלית, אך בסופו של דבר בארטי ניצחה 3:6, 5:7, ותפגוש את אלופת רולאן גארוס ברבורה קרייצ'יקובה (14) שהתקשתה אך גברה בסופו של דבר 6:7 (1), 6:3, 5:7 על אנסטסיה סבאסטובה בשמינית הגמר.

אנג'ליק קרבר (25), שזכתה בטורניר ב-2018, חזרה מפיגור של מערכה והמשיכה להיראות טוב כשגברה על אלכסנדרה ססנוביץ' 6:2, 0:6, 1:6. הגרמנייה שזכתה לפני כן בטורניר באד הומבורג, נראית בכושר מצוין ובסיבוב הבא היא תפגוש את קורי גוף (20), שזכתה לדחיפה גדולה מהקהל בדרך לניצחון 3:6, 3:6 על קאיה יובאן.

אנסטסיה פאבליוצ'נקובה (16), שהצליחה להגיע לגמר גרנד סלאם ראשון בקריירה ברולאן גארוס, קיוותה להמשיך במומנטום החיובי, אבל נכנעה לקרולינה מוחובה (19) הצ'כית 7:5, 6:3. מוחובה תשחק נגד פאולה באדוסה (30), שעצרה את מגדה לינט המפתיעה עם ניצחון 7:5, 2:6, 4:6.

אמה רדוקאנו בת ה-18 המשיכה להלהיב את הקהל הלונדוני, כשהפעם גברה על סורנה קירסטאה 3:6, 5:7 במעין "דרבי רומני". רדוקאנו נולדה בטורונטו שבקנדה, לאב רומני ואם סינית והיגרה עם משפחתה ללונדון כשהייתה בת שנתיים. היא מייצגת את בריטניה, מדורגת במקום ה-338 בעולם והתקשורת המקומית בוודאי תחגוג את הזינוק המטאורי שלה ביממה הקרובה. בעצם העפלתה לסיבוב הרביעי (בגרנד סלאם הראשון שלה) היא הבטיחה פרס כספי של 181 אלף ליש"ט - פי 6 ממה שעשתה בכל הקריירה (הקצרה) שלה. היא תשחק בסיבוב הבא נגד ילנה אוסטפנקו או אליונה טומליאנוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully