וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: יפתח זיו חתם לשנתיים

4.7.2021 / 9:04

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט: כוכב גלבוע/גליל יעבה את הקו האחורי. "מאושר להתחיל פרק חדש בקריירה בבית גדול, מפואר ומרגש", אמר הרכז. ספרופולוס: "יש לו הרבה איכויות, הוא יעזור לנו בכל המסגרות". הנטיה היא לוותר על ג'ונס, ג'ייק כהן צפוי לסגור

חגיגות האליפות של מכבי תל אביב/צילום לילך וייס

החתמה חמישית למכבי תל אביב: הצהובים הודיעו היום (ראשון) על צירופו של יפתח זיו, שחתם לשנתיים עם אופציה לעונה שלישית ויעבה את הקו האחורי של יאניס ספרופולוס. זיו הוא למעשה ההחתמה הישראלית הראשונה של הצהובים בקיץ, אחרי שמוקדם יותר הוחתמו הסנטר ג'יילן ריינולדס, הגארד/פורוורד ג'יימס נאנלי, הפורוורד דרק וויליאמס והגארד קמרון טיילור.

"אני מאושר להתחיל פרק חדש בקריירה בבית גדול, מפואר ומרגש כמו מכבי תל אביב", אמר הרכז לאחר החתימה. "כשחקן שחווה לא מזמן את העוצמה המטורפת של היכל מלא באוהדים מדהימים, אני שמח ומחכה לחוות את זה שוב, רק הפעם מהצד השני כשאני משחק בשבילם".

"החתמת יפתח זיו חשובה לנו מאוד כי הוספנו לסגל שחקן ישראלי טוב מאוד שיוכל לעזור לנו בכל המסגרות בהן נשתתף", הסביר המאמן יאניס ספרופולוס. "ליפתח יש הרבה איכויות ואני רוצה לברך אותו על הצטרפותו למשפחת מכבי תל אביב".

איך ההחתמה תשפיע על יתר הסגל? כרגע, נראה כי האלופה ככל הנראה לא תממש את האופציה על כריס ג'ונס, שתפוג באמצע השבוע. למרות הנטייה הנוכחית, שתוביל ככל הנראה לסגירת עסקת קינן אוואנס לצהובים, ההחלטה היא לא סופית, ובמועדון ישנן דעות שונות בנושא זה. בגזרת הישראלים צפוי ג'ייק כהן לסגור סופית גם כן בימים הקרובים.

זיו (1.91 מ'), שיחגוג בעוד חודש את יום הולדתו ה-26, שיחק בשנתיים האחרונות בגלבוע. בעונה החולפת הוא ביצע שדרוג משמעותי ביכולתו, והעמיד ממוצעי שיא בשבע שנותיו בליגה: 12.3 נקודות, 4.9 ריבאונדים, 4.5 אסיסטים ומדד 15.9. את אחוז הקליעה שלו לשלוש הקפיץ מ-17.6 בעונת 2019/20 ל-37.1 אשתקד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully