וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון חיפש תואם חרסיסיץ': מרטין ראינוב יזכיר לו נשכחות?

2.7.2021 / 10:35

מאמן מ.ס. אשדוד ניסה לשים יד על הקשר הבולגרי במשך זמן רב: "צריך פיגורה". קמהאני עשוי להימכר אם יימצא מגן שמאלי איכותי

תקציר: מכבי פתח תקוה - מ.ס. אשדוד 3:1/ספורט3

אם יש שחקן שרן בן שמעון מזכיר כמעט בכל ריאיון זה בריאן חרסיסיץ'. הקשר שסייע לו לזכות באליפות עם עירוני קרית שמונה הוא מהשחקנים שמאמן מ.ס. אשדוד סוחב בלב לכל מקום כבר שנים. ההחתמה אתמול של הקשר הבולגרי מרטין ראינוב במ.ס. אשדוד היא ניסיון של בן שמעון למצוא מישהו שיזכיר לו את התכונות של חרסיסיץ' גם במגרש וגם בחדר ההלבשה ובאותה נשימה גם ניסיון למצוא תחליף למנהיגות ולאחריות שהביאו לקבוצה בעונה שעברה רועי גורדנה ושלומי אזולאי, שעזבו להפועל באר שבע ולהפועל תל אביב והותירו חלל לא קטן.

את ראינוב (29) רצה בן שמעון כבר בקדנציה הקודמת שלו במ.ס. אשדוד. לפני שעזב לאמן את נבחרת קפריסין, הוא ביקש להביא אותו למ.ס. אשדוד, אבל אז הקשר, קפטן לבסקי סופיה, היה קצת יותר קשה להשגה והעסקה לא יצאה לפועל. "יש לנו הרבה שחקנים צעירים בקישור בעונה הבאה וצריך איזו פיגורה עם ניסיון שידריך וילמד שחקנים מוכשרים וצעירים כמו שלו הרוש, עוז בילו וחמודי כנעאן", אמרו הבוקר במ.ס. אשדוד.

בריאן חרסיסיץ' שחקן עירוני קרית שמונה. קובי אליהו
דרוש שחקן כמוהו. בריאן חרסיסיץ'/קובי אליהו
מרטין ראינוב שחקן נבחרת בולגריה מול ביורן מארס שחקן נבחרת נורבגיה. רויטרס
ידריך את הצעירים? ראינוב/רויטרס

ראינוב יהיה אחד המשתכרים הגבוהים בקבוצה ביחד עם ננאד צבטקוביץ', הבלם הסרבי שהיה מאוד מרוצה לשמוע אמש ששחקן מלבסקי סופיה מצטרף לאשדוד. ראינוב יכול לשחק את הקשר האחורי, אבל הוא גם יודע לשחק את הקשר באמצע. באשדוד תולים בו תקוות רבות כאמור ומבהירים שהקבוצה עוד רחוקה מלהיות בנויה ומושלמת. אחרי עזיבת דין דוד יש כוונה להתחזק בחלוץ נוסף ובמחנה האימונים עשויים להגיע להיבחן כמה שחקנים.

המגן השמאלי מונטארי קמהאני מעורר עניין רב בכמה קבוצות אירופאיות ואשדוד עשויה למכור אותו אם תמצא מגן שמאלי איכותי בקרוב. בשלב הזה לפחות אין כוונה להציב את גיל כהן כמגן שמאלי.

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully