וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פגישה מכרעת בין לאפורטה לטבאס על חוזהו של מסי. נציגיו הבהירו: הוא יחתום

נשיא ברצלונה מחכה לאישור הסופי מהליגה הספרדית כדי להשלים את ההחתמה. אנשיו של הארגנטינאי העבירו מסר מרגיע לראשי המועדון

תקציר: בוליביה - ארגנטינה 4:1/ספורט 1

ברצלונה ממשיכה לעשות מאמצים גדולים כדי לפתור את סוגיית ליאונל מסי. הכוכב הארגנטינאי שסיים חוזה ב-30 ביוני, מרוכז בימים אלו בקופה אמריקה, אבל נציגיו ובכירי המועדון עמלים על פיתרון לתסבוכת שמונעת מהצדדים לחתום רשמית על החוזה החדש, עליו כבר הגיעו להסכמות עקרוניות.

אחת הבעיות המסתמנות היא שראשי הליגה הספרדית עדיין לא משוכנעים שהחוזה שהוצע למסי עומד בתקנות הפייר פליי של פיפ"א, ולכן לא ברור אם יאושר על ידי בקרת התקציבים. בספרד טוענים שז'ואן לאפורטה יצר בימים האחרונים קשר עם נשיא הליגה הספרדית חאבייר טבאס, וקבע איתו פגישה מכרעת בה יוחלט אם החוזה החדש של מסי מקבל חותמת חוקית או לא.

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. Joan Monfort, AP
האישור יגיע? מסי/AP, Joan Monfort

לפי דיווחים בקטאלוניה, טבאס נוטה לקבל את החוזה כמו שהוא ולהתגמש לטובת ברצלונה, בין היתר משום שהוא מבין את המשמעות הכלכלית, התדמיתית והמקצועית של מסי לליגה, ולא רוצה שימשיך במועדון ממדינה אחרת.

במקביל, נציגיו של מסי מעבירים מסרים חיוביים למועדון. לפי דיווחים בספרד, עורכי הדין של הפרעוש הבהירו לברצלונה שמסי מתכוון להישאר ומתכוון לחתום על חוזה במהלך הקופה אמריקה או אחריו.

כמו כן, דווח בקטאלוניה שלצד מסי, צפויים להישאר גם אנטואן גריזמן ועוסמאן דמבלה, בין היתר משום שאין להם ביקוש גדול מספיק בשוק, לטעמה של ברצלונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully