וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווימבלדון: דג'וקוביץ' ורובלב בשמינית, מארי הודח

המדורג ראשון רשם 4:6, 3:6, 6:7 על קודלה, רובלב גבר על פוניני. הבריטי הפסיד 6:4, 6:2, 6:2 לשפובאלוב. שוורצמן הודח

הסיבוב השלישי של ווימבלדון יצא לדרך היום (שישי) עם המון משחקים מסקרנים גם אצל הגברים וגם אצל הנשים. נובאק דג'וקוביץ', אנדי מארי, אנדריי רובלב ואחרים יעמדו במוקד אצל הגברים, בעוד ארינה סבאלנקה, איגה שביונטק וקרולינה פלישקובה השמות הבולטים אצל הנשים.

אנדריי רובלב טניסאי רוסי. רויטרס
ניצחון שלישי מול פוניני. רובלב/רויטרס
קייט מידלטון דוכסית קיימבריג' בטורניר ווימבלדון. רויטרס
גם קייט מידלטון הגיעה לצפות/רויטרס
אנדי מארי טניסאי בריטי. רויטרס
תם ונשלם. מארי/רויטרס

גברים

אנדי מארי הצליח להשיג שני ניצחונות קשים מאוד בסיבובים הראשונים ובהופעה הראשונה שלו בווימבלדון מאז 2017. הערב המסע שלו הגיע לקיצו במגרש המרכזי באול אינגלנד קלאב כשפגש יריב שכבר היה גדול עליו בכמה מספרים נכון לעכשיו. דניס שפובאלוב אכזב את אלפי הצופים המקומיים כשניצח 4:6, 2:6, 2:6 את מארי בתוך שעתיים ועוד 36 דקות. הקנדי ישחק נגד רוברטו באוטיסטה אגוט (8), שנזקק לשלוש מערכות כדי לנצח 5:7, 1:6, 6:7 (4) את דומיניק קופפר הגרמני, שמדורג 62 בעולם.

האלוף המכהן והפייבוריט הברור לזכייה נובאק דג'וקוביץ' אמנם שמט מערכה בסיבוב הראשון, אבל בסיבוב השני נראה נהדר ומתחיל להתאקלם בחזרה אל הדשא אחרי הזכייה ההירואית ברולאן גארוס. כעת צלח את המפגש מול דניס קודלה האמריקאי, שעשה את כל הדרך מהמוקדמות עד הסיבוב השלישי. הסרבי הצליח לחזור מפיגור 4:1 בשובר השוויון של המערכה השלישית בדרך ל-4:6, 3:6, 6:7 (7). דג'וקוביץ' ניצח את 17 המשחקים הראשונים שלו בגרנד סלאמים השנה - ההישג הכי טוב מאז שמאטס וילאנדר ניצח 18 בתחילת 1988. המדורג ראשון יפגוש בשלב הבא את כריסטיאן גארין (17), שניצח 4:6, 3:6, 6:4, 4:6 את פדרו מרטינס הספרדי. גארין, שבשלוש הפעמים היחידות ששיחק בווימבלדון לא הצליח לעבור אפילו את הסיבוב הראשון, עכשיו כבר בשמינית הגמר שם מחכה לו משחק קשה בהרבה.

שני המנצחים הראשונים של היום אצל הגברים מגיעים מרוסיה ואנדריי רובלב (5) הצטרף אל חצ'אנוב שם. רובלב ניצח 3:6, 7:5, 4:6, 2:6 את פאביו פוניני (26) והצליח לרשום ניצחון שלישי מולו במפגש השמיני בין השניים. רובלב ישחק נגד מרטון פוצ'וביץ' ההונגרי בסיבוב הבא, לאחר שזה הפתיע את דייגו שוורצמן (9) עם 3:6, 3:6, 7:6 (6), 4:6.

פרנסיס טיאפו, שרשם הפתעה ענקית בסיבוב הראשון כשניצח את סטפנוס ציציפאס בשלוש מערכות, סיים את דרכו בטורניר בסיבוב השלישי כשהפסיד 6:3, 6:4, 6:4 לקארן חצ'אנוב (25). הרוסי, שהשווה את הישג השיא שלו בווימבלדון מ-2018, יחכה לדייט בשמינית הגמר עם סבסטיאן קורדה, שניצח את דן אוואנס (22) 3:6, 6:3, 3:6, 4:6.

הטניסאי הסרבי נובאק דג'וקוביץ'. רויטרס
ממשיך להתחמם. דג'וקוביץ'/רויטרס
קארן חצ'אנוב טניסאי רוסי. רויטרס
ניצחון מרשים. חצ'אנוב/רויטרס
איגה שביונטק טניסאית פולנייה. רויטרס
קלי קלות. שביונטק/רויטרס
קרולינה פלישקובה טניסאית צ'כית. רויטרס
סוף סוף נכנסת לכושר? פלישקובה/רויטרס
ארינה סבאלנקה טניסאית בלארוסית. Alberto Pezzali, AP
עלתה לשמינית הגמר בווימבלדון לראשונה בקריירה. סבאלנקה/AP, Alberto Pezzali

נשים

המדורגת שנייה בטורניר ארינה סבאלנקה הצליחה לעלות לשמינית גמר ווימבלדון לראשונה בקריירה שלה. הבלארוסית נזקקה לשעה ועוד 13 דקות כדי לנצח 0:6, 3:6 את מריה קמילה אוסוריו סראנו הקולומביאנית המפתיעה בת ה-19, שעשה את הדרך מהמוקדמות. סבאלנקה ניצחה אמנם בתוצאה מרשימה, אבל המשחק עצמו היה צמוד יותר מכפי שהתוצאה מרמזת. סבאלנקה תשחק מול אלנה ריבאקינה (18), שניצחה 1:6, 4:6 את שלבי רוג'רס האמריקאית.

איגה שביונטק הפולנייה (7) ממשיכה להציג כושר מצוין, ואחרי שצלחה את שני הסיבובים הראשונים בלי לשמוט מערכה, המשיכה במגמה עם ניצחון 1:6, 0:6 על אירינה קמליה בגו הרומנייה תוך פחות משעה. בשמינית הגמר היא תפגוש את אונס ג'אבור (21). אלופת הטורניר מ-2017 גרבינייה מוגורוסה (11) סיימה את דרכה בטורניר אחרי שהפסידה 5:7, 6:3, 6:2 לטניסאית הטוניסאית בתום משחק של שעתיים ו-25 דקות. ג'אבור סיימה את המשחק עם 44 ווינרים לעומת 27 שגיאות לא מחויבות.

אליסה מרטנס הבלגית (13) הגיעה לפני שנתיים לשמינית הגמר בווימבלדון ועכשיו היא רחוקה משחק אחד מהשוואת ההישג הזה, אבל זו תהיה משימה קשה. מרטנס, שעברה את שני הסיבובים הראשונים בהליכה, תשחק נגד מדיסון קיז האמריקאית (23), שגם לא שמטה עדיין מערכה בטורניר. זה יהיה המפגש השלישי בין השתיים וגם השניים הקודמים היו בטורנירי גרנד סלאם ובשניהם ניצחה קיז. המנצחת תשחק בשמינית נגד ויקטוריה גולוביץ', שניצחה את מדיסון ברנגל 2:6, 1:6.

אחרי תקופה ארוכה לא מוצלחת, נראה שקרולינה פלישקובה סוף סוף נכנסת לכושר טוב ואולי תרשום הישג בטורניר גרנד סלאם. הצ'כית, שמדורגת שמינית בטורניר, עדיין לא שמטה מערכה אחרי שלושה סיבובים ועברה את הנוכחי עם 3:6, 3:6 מול בת ארצה טרזה מרטינצובה (87). פלישקובה תשחק מול לודמילה סמסונובה. הרוסייה הגיעה אל ווימבלדון עם המון ביטחון אחרי שהצליחה לזכות בטורניר ברלין כשהיא עושה את הדרך מהמוקדמות ומנצחת בהגרלה הראשית שם חמש יריבות חזקות מאוד. עכשיו היא כבר בשמינית הגמר באול אינגלנד קלאב אחרי ששרדה משחק מותח מול סלואן סטיבנס עם 2:6, 6:2, 4:6 אחרי שעתיים ושתי דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully