וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני רוזנטל: "לבלגיה יש שחקנים טובים ואיכותיים, אין לה כרגע ספסל עמוק"

עודכן לאחרונה: 1.7.2021 / 20:02

חלוץ העבר דיבר בתכנית הספורט של 103FM לקראת רבע גמר היורו ואמר: "זה טורניר קצר שהכול יכול לקרות בו וכל קבוצה יכולה להתפרץ ולהגיע לגמר"

רוני רוזנטל התראיין היום (חמישי) בתכנית הספורט של 103FM ודיבר על היורו. חלוץ העבר פתח ודיבר על אנגליה ואמר: "לאנגלים יש בעיה קבועה נגד הגרמנים, זה ככה כבר שנים. הניצחון שלהם שחרר קצת לחץ, אבל זה היה טוב ליום-יומיים, עכשיו יש משחק חדש והכול יכול להיות. מדובר בטורניר קצר שהכול יכול לקרות בו וכל קבוצה יכולה להתפרץ ולהגיע לגמר. יש החלטות של שופט, יש פציעות, יש כל מיני התפתחויות שיכולות להוביל לדברים שאף אחד לא חשב עליהם. אם הייתה ליגה לכל השנה, לפי דעתי הצרפתים היו לוקחים. יש להם את האיכות הכי טובה מבחינת שחקנים".

רוני רוזנטל. מתוך עמוד האינסטגרם של רוני רוזנטל, צילום מסך
"יש כל מיני התפתחויות שיכולות להוביל לדברים שאף אחד לא חשב עליהם"/צילום מסך, מתוך עמוד האינסטגרם של רוני רוזנטל

בהמשך, עוד טען כי "לבלגיה יש שחקנים טובים ואיכותיים, אין לה כרגע ספסל עמוק. הייתה לי הרגשה שהגמר בכלל יהיה בין בלגיה לאיטליה, אבל זה קורה כבר עכשיו ברבע הגמר. אין ספק שלבלגיה יש איכויות, זה ככה כבר שנים - לא מהיום". לדבריו: "כולם מצפים שאיטליה תיקח את היורו, אבל זה 50/50 מול בלגיה. האיטלקים יותר טובים אולי מבחינת טקטית, אבל הבלגים ללא ספק יותר פתוחים על המגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully