וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קדם אולימפי: הדחה דרמטית לרוסיה, דונצ'יץ' להט בניצחון סלובניה

עודכן לאחרונה: 1.7.2021 / 23:51

החבורה של סרגיי בזארביץ' הפסידה 69:67 לגרמניה וסיימה אחרונה בבית, ועפה. אלופת אירופה סיימה מושלמת את שלב הבלים בטורניר ההעפלה לאולימפיאדה, הכוכב תרם 18 נקודות ו-10 אסיסטים. פרפליץ' הוסיף 17

הטורניר הקדם אולימפי נמשך היום (חמישי) כשאלופת אירופה סלובניה השלימה עוד ניצחון קליל והביסה 97:122 את נבחרת פולין, זאת לאחר שאמש פירקה ב-50 הפרש את נבחרת אנגולה האומללה, כשברור שהחבורה של אלכסנדר סקוליץ' גדולה בכמה דרגות על שתי יריבותיה לבית. בזכות הניצחון, הבטיחו הסלובנים את המקום בחצי הגמר, שם תפגוש ככל הנראה את ונצואלה.

כוכבה הגדול של נבחרת סלובניה, לוקה דונצ'יץ' בלט מעל כולם כשקלע 18 נקודות, להן הוסיף 10 אסיסטים ו-6 ריבאונדים. קלמן פרפליץ' המשחק בוולנסיה הוסיף 17 נקודות, כשהמתאזח מייק טובי תרם 8 נקודות ו-10 ריב'. בצד השני, מתאוש פוניטקה קלע 16 נקודות והוסיף 7 ריב', אך זה לא עזר לפולין, שעדיין אמורה לנצח את אנגולה ולעלות מהמקום השני.

שחקן נבחרת גרמניה בכדורסל רובין בנצינג. רויטרס
הגרמנים בחצי הגמר לאחר ניצחון דרמטי. בנצינג/רויטרס

נבחרת גרמניה השיגה 67:69 דרמטי וקריטי על נבחרת רוסיה, ששלח את היריבה הבייתה ואת הגרמנים לחצי הגמר מהמקום הראשון. יוהאנס פויטמן הוליך את קלעי המנצחת עם 13 נקודות ו-7 ריבאונדים, כשמו ואגנר הוסיף 12 נקודות. אנדריי וורונצביץ' קלע 17 עבור הרוסים, אך זה לא עזר ולאחר ההפסד המפתיע אמש למקסיקו, הנבחרת של סרגיי בזארביץ' מסיימת את דרכה בטורניר ולא תהיה במשחקים האולימפיים.

נבחרת קרואטיה ניצלה מהדחה בעור שיניה לאחר ששרדה מותחן מול טוניסיה בדרך ל-70:75 על היריבה מצפון אפריקה והיא עלתה לחצי הגמר מהמקום השני. מריו הזוניה היה האיש של הנבחרת מהבלקן כשהפציץ 27 נקודות ועזר לחבריו להתגבר על רבע שלישי ענק של הטוניסאים, אותו ניצחו 14:29 ועלו ליתרון לקראת הרבע המכריע. לצערם, הקרואטים חזרו לעצמם ויצאו עם הניצחון.

אנטה ז'יז'יץ' שחקן נבחרת קרואטיה. רויטרס
קרואטיה עלתה בקושי. ז'יז'יץ' מטביע/רויטרס

מוקדם יותר השיגו גם נבחרות טורקיה וקנדה ניצחונות קלילים. טורקיה הביסה 70:87 את צ'כיה, אותה מאמן רונן גינזבורג, בעוד קנדה מחצה 79:109 את נבחרת סין. אנדרו וויגינז 20 עבור המנצחת, בעוד אר. ג'יי. בארט הוסיף 16.

תוצאות נוספות:

ליטא - דרום קוראה 57:96
הרפובליקה הדומניקנית - הפיליפינים 67:94

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully