וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה זמן מסי יישאר שחקן חופשי? לאפורטה מרגיע, אבל מודה שהמצב בברצלונה מסובך

אחרי שפג התוקף של חוזהו של הפרעוש, בברצלונה מודים בכישלון ומכירים בבעיות הכלכליות, אבל הנשיא מבטיח: "הכל עובד לפני התכנית"

תקציר: בוליביה - ארגנטינה 4:1/ספורט 1

החל מאתמול (רביעי) בחצות, ליאו מסי שחקן חופשי. תוקפו של חוזהו של הכוכב הארגטינאי בברצלונה פג, ולמרות שהוא מרוכז בקופה אמריקה ובמשחקים המכריעים של נבחרת ארגנטינה, הלחץ סביבו וסביב המועדון גובר.

בתקשורת הקטלאנית טוענים שחורחה מסי, נציגו של מסי, ממשיך במגעים עם נשיא המועדון ז'ואן לאפורטה כל העת, למרות שהשחקן עצמו ביקש להישאר מנוטרל מרעשי רקע ולהתרכז במשימה עם הנבחרת. למרות שבארסה ומסי כבר סיכמו על רוב הפרטים, נותרו מחלוקות קטנות ויש מי שסבור שהן עלולות להוביל לפלונטר.

"יש כל מיני קשים סביב החוזה של מסי. זה לא חוזה נורמלי", אמר הלילה סוכנו לשעבר ז'וספ מינגלה. "אני לא אומר שהוא לא יחתום בסוף, רק טוען שזה עלול לקחת זמן ולהיות קשה, כי המצב הכלכלי של ברצלונה רחוק מלהיות אידיאלי".

שחקן ברצלונה ליאונל מסי. רויטרס
ההמתנה תימשך זמן רב? מסי/רויטרס

בכירים בברצלונה הודו הבוקר שהמצב אליו הגיעו עם מסי "הוא כישלון של המערכת" וכי "אף אחד לא רצה להיות בסיטואציה הזאת", אבל לאפורטה ממשיך להישמע אופטימי. במסר לאוהדים ולעיתונאים, אמר הנשיא כשנשאל על עתידו של מסי: "תירגעו, הכל יהיה בסדר".

לאחר מכן אמר בריאיון לרדיו בספרד ש"אנחנו רוצים שמסי ימשיך והוא רוצה להמשיך בעצמו. הכל עובד לפי התכנית, למרות שיש כמה עניינים סביב הפייר-פליי. אנחנו בעיצומו של תהליך כדי למצוא את הפיתרון הטוב ביותר לשני הצדדים".

יחד עם זאת, לאפורטה מודה ש"אנחנו במצב מסובך מבחינה פיננסית. אין כסף בשוק, ואנחנו צריכים למצוא דרך לעשות שינויים שייתנו לנו הכנסות. הסופר ליג הייתה אמורה לשנות את התמונה, אבל לצערי זה לא קורה כרגע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully