וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר מאוכזבת: "אבי ריקן היה חופשי במשך חודש, לא נלחמנו עליו"

1.7.2021 / 6:10

במועדון מתוסכלים בעקבות התפנית שגרמה לאקס שהיה מועמד לחזור לחתום על הארכת חוזה במכבי תל אביב: "אם היו נותנים לו חוזה לשנתיים, הוא היה מגיע לבית"ר מזמן". קומאן רוצה חמישה שחקני הרכב חדשים, אבל ייתכן שזה מאוחר מדי: "נקווה שיביא קוסמים"

אימון הבכורה של ארווין קומאן כמאמן בית"ר ירושלים/דוברות בית"ר ירושלים

החתימה של אבי ריקן במכבי תל אביב לעונה נוספת הביאה את בית"ר ירושלים שניסתה להחתים אותו, לסף ייאוש. בבית"ר סימנו לא מעט ישראלים משמעותיים שהיו פנויים הקיץ, אבל כמו במקרה של ריקן, הם לא מצליחים לשים את היד על אף אחד מהם. למען האמת, הם גם לא ניסו יותר מדי.

"בית"ר לא נלחמה על ריקן. הוא היה חופשי במשך חודש שלם, אבל בית"ר לא שיפרה לו את ההצעה הכספית או נתנה לו חוזה לשנתיים, אם היא הייתה עושה את זה, הוא היה סוגר מזמן, ברגע שמכבי תל אביב נכנסה לתמונה, צריך להיות טיפש כדי לסרב לה", אמר גורם המעורה בפרטים.

גם בחדר ההלבשה של בית"ר התאכזבו: חלק מהשחקנים כבר ציפו לריקן, והאמינו שהאווירה הלא טובה במועדון תשתנה בזכות החתמה של דמות כמוהו.

אבי ריקן שחקן מכבי תל אביב מתנצל לאחר שער מול בית"ר ירושלים. אריאל שלום
התמהמהות שתעלה ביוקר? אבי ריקן/אריאל שלום

כעת לבית"ר כמעט לא נותרו ישראלים משמעותיים בשוק. כלפי חוץ מנסים לשדר במועדון שקט, אבל הלחץ גדול מאוד. סוכן שחקנים בכיר סיפר אתמול: "אי אפשר להתעורר ביולי ולחפש שחקנים חופשיים ב-150 אלף יורו שיעשו את ההבדל. בית"ר רוצה בלם שהוא גם מהיר וגם טכני או חלוץ שהוא גם מהיר וגם עם מספרים, אבל זה לא יקרה. היא לא יכולה לבנות על זרים חופשיים בסכומים כאלה שייקחו את הקבוצה על הגב. היא חייבת להמר על כישרונות צעירים. אולי יתחבר לה משהו לעתיד, גם ככה העונה הקרובה די אבודה מבחינתה".

ארווין קומאן עדיין לומד את השחקנים שלו ואת הכדורגל הישראלי וייקח לו זמן להשלים את הפערים, אבל כבר עכשיו הוא מדבר בקול רם על הצורך לחזק את הקבוצה ב-4-5 שחקני הרכב חדשים. השם של עומרי אלטמן מוזכר כעת שוב בבירה, אך הסיכויים שיגיע קלושים. גם רוסלן ברסקי ודוד קלטינס לא נמצאים על הפרק בשלב הזה, כל עוד לא יהיה לכך תקציב. שחקנים במועדון הביעו שוב חששות בעקבות המצב: "אנחנו לא מבינים מה רוצים לעשות כאן. מי יחזיק את הקישור? מי יעשה הגנה? מי ירוץ לעומק? מי יכבוש? נקווה שקומאן ינחית לנו קוסמים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully