וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: יואל אבוחצירה חתם בבני יהודה, ניב סרדל בהפועל אום אל פאחם

עודכן לאחרונה: 30.6.2021 / 18:31

החלוץ הצטרף ממכבי פתח תקוה בחוזה לעונה, עם אופציה לעונה נוספת. המגן הימני חזר לקדנציה שנייה בפאחם. עידו דוידוב חתם בכפר סבא

יואל אבוחצירה חתם היום (רביעי) לעונה אחת בבני יהודה, כאשר לזהובים אופציה לעונה נוספת. אבוחצירה שחתם באמצעות סוכנו אבי נמני, שיחק בעונה שעברה במכבי פתח תקוה אחרי שהתאושש מפציעה שבגינה נעדר זמן ממושך. הוא שיחק בעבר גם בעירוני קרית שמונה, הפועל הרצליה והפועל ניר רמת השרון. החלוץ בן ה-24 אמר לאחר החתימה: "שמח על האמון ומודה על האפשרות לשחק במועדון כמו בני יהודה תל אביב. רוצה כבר לפגוש את החברים לחדר הלבשה ובעיקר את הקהל הכתום".

עוד בליגה הלאומית: הפועל אום אל פאחם צירפה את מגן הפועל תל אביב בעונה החולפת, ניב סרדל. השחקן בן ה-28 רשם 16 הופעות בליגת העל במדי הפועל תל אביב והוא חוזר לקדנציה שנייה בפאחם. הוא שיחק בעבר גם הפועל נוף הגליל, הפועל עפולה, הפועל ראשון לציון, הפועל עכו והפועל פתח תקוה.

ניב סרדל, שחקן הפועל תל אביב. אריאל שלום
חזר ללאומית. סרדל/אריאל שלום

גם היורדת הטריה מליגת העל הפועל כפר סבא ממשיכה לעבוד. הירוקים מהשרון החתימו היום את עידו דוידוב לשנה אחת. הקשר הקדמי ששיחק בשנתיים האחרונות במכבי פתח תקוה וסקציה נס ציונה אמר לאחר החתימה: "אני מתרגש להגיע לכאן. מדובר במועדון בעל מסורת ועם קהל אוהדים גדול. מקווה לעמוד במטרות הקבוצה, ולעשות את הכי טוב שאוכל בכל משחק. אני אביא את הרעב שלי עבור הקבוצה והחברים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully