וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וושינגטון תוותר על מוביל כדור כדי לקדם את דני אבדיה? "המאמן החדש יכריע"

הוויזארדס עדיין לא מינו מחליף לסקוט ברוקס, ב"אתלטיק" תוהים כיצד האיש שייבחר ישפיע על הישראלי: "זה יכול להתפתח להרבה כיוונים"

נבחרת ארצות הברית בכדורסל לטוקיו 2020/מתוך יוטיוב

אחרי שהחליטה לא להאריך את חוזהו של סקוט ברוקס, וושינגטון ממשיכה לחפש מאמן חדש. לפי רוב ההערכות, הוויזארדס מתכוונים למנות איש מקצוע ללא ניסיון כמאמן ראשי, כשהמועמדים המובילים נכון לעכשיו הם שחקן העבר סם קאסל (כיום עוזר מאמן פילדלפיה) ו-ווס אנסלד ג'וניור, עוזר מאמן דנבר בשש השנים האחרונות.

לפי ה"אתלטיק", קאסל נפגש אמש עם ראשי הוויזארדס והתראיין למשרה. הוא ואנסלד ג'וניור נחשבים למאמנים יצירתיים יותר מברוקס בצד ההתקפי, ובכל זאת בארצות הברית כבר תוהים כיצד המינוי המסתמן של אחד משניהם ישפיע על השחקנים הצעירים של הקבוצה, לרבות דני אבדיה.

"מאמן חדש יביא לוושינגטון פרספקטיבה חדשה שעשויה לשנות את קבלת ההחלטות של הקבוצה בנוגע לשוק החופשי. הרבה יהיה תלוי במוכנות או בחוסר המוכנות של המאמן החדש לשים את הכדור בידיים של רוי האצ'ימורה ודני אבדיה לעיתים קרובות יותר", כתב פרד כץ "באתלטיק". "אם התוכנית תהיה לתת להם לגעת יותר בכדור, ייתכן שלא יהיה צורך בהחתמת פליימייקר נוסף. בעונה שעברה אבדיה בקושי נגע בכדור, וזה בלט במיוחד לאור השבחים שהוא קיבל על יכולת ניהול המשחק וקבלת ההחלטות שלו לפני שנבחר בדראפט. אבדיה אמנם הראה יכולות מסירה פה ושם לפני הפציעה, אבל עדיין חנה רוב הזמן בפינות של המגרש בלי להיות מעורב בהתקפה".

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. Will Newton, GettyImages
ירוויח או יפסיד מבואו של המאמן החדש? אבדיה/GettyImages, Will Newton

כץ תוהה: "מה יקרה אם המאמן החדש ירצה להשתמש יותר ביכולות ניהול המשחק של אבדיה? האם וושינגטון תסתפק בראסל ווסטברוק, בראדלי ביל ורכז מחליף כשחקנים יוצרים, ותיתן לאבדיה את הבמה? ומה אם יקרה ההפך? מה אם הוא יחשוב שהיחס שאבדיה קיבל מהמאמן הקודם היה ראוי, ושהניצוצות שגילה כמנהל משחק הן אשליה? ומה אם הוא יחשוב שהיכולות של אבדיה עם הכדור אמיתיות, אבל הוא פאסיבי מדי בשביל להראות אותן? במקרה כזה, ייתכן שהחיפושים אחרי מוביל כדור נוסף יואצו. זה יכול להתפתח לכל מיני כיוונים, אבל ברור שהאופן שבו המאמן החדש יתייחס לאבדיה ולהאצ'ימורה, יכתיב את קבלת ההחלטות בנוגע להחתמות חדשות בקיץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully