וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקצוות הפתוחים וההכרזות שנגנזו: אחרי 7,748 ימים, ליאו מסי יהפוך לשחקן חופשי

לראשונה מאז ה-8 בינואר 2001, הפרעוש יישאר ללא קבוצה. ברצלונה אופטימית וחושפת את תכנית החומש שלה, אבל הפערים הקטנים עדיין לא נסגרים, ובקבוצה חוששים ממחול השדים שיגיע בימים הקרובים

תקציר: בוליביה - ארגנטינה 4:1/ספורט 1

אחרי 7,748 ימים, לראשונה מאז ה-8 בינואר 2001, ליאו מסי כבר לא יהיה שייך לברצלונה. הכוכב הארגנטינאי יהפוך הלילה בחצות לשחקן חופשי, אחרי שהחוזה עליו חתם בנובמבר 2017 ייפוג. המשמעות: הפרעוש יופיע לשלב הנוקאאוט בקופה אמריקה בפוזיציה לא מוכרת, כשהוא ללא קבוצה ולמעשה ללא ביטוח שיכסה אותו במקרה של פציעה.

למרות שבברצלונה מתייחסים להישארותו של הפרעוש כעובדה מוגמרת, גם הם לא רצו להגיע למצב הזה. הקטלאנים פינטזו להכריז על הארכת חוזהו של הכוכב הגדול ביום הולדותו שחל ב-24 ביוני או ביום הולדתו של הנשיא ז'ואן לאפורטה שחל אתמול, אולם עדיין נותרו פערים קטנים בין הצדדים שמונעים את החתימה הרשמית.

לפי "מונדו דפורטיבו", גם בברצלונה לא יודעים מתי החתימה תגיע, למרות שהוחלפו כבר טיוטות חוזה. התכנית של הקטלאנים היא להחתים את מסי על חוזה לחמש שנים - שנתיים כשחקן, ושלוש שנים כשגריר של כבוד של המועדון אחרי שככל הנראה יעבור ל-MLS. מסי קיבל את המתווה, אבל נותרו עדיין קצוות פתוחים בכל הנוגע לשכרו ולסוגיות שונות של מיסוי.

לפי "ספורט", בברצלונה אופטימיים ומשוכנעים שמסי יחתום על החוזה החדש בקרוב, אבל יחד עם זאת חוששים ממחול השדים שיגיע בימים הקרובים בעקבות הפיכתו של הכוכב לשחקן חופשי. אמנם מנצ'סטר סיטי ופריז סן ז'רמן שהיו המועמדות להנחית את מסי אצלן כבר ויתרו על האפשרות להחתים אותו, אבל גם אם מסי יישאר בוודאות בברצלונה, הסחבת לא משרתת את המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully