וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד תקבל 26 אחוזים ממכירה עתידית של דין דוד וזכות לרכוש את גיא דהן

הפרטים על העסקה הגדולה של הקיץ נחשפים: מלבד 1.1 מיליון יורו שקיבלה ממכבי חיפה על דין דוד, אשדוד תוכל להרוויח סכום משמעותי נוסף בעתיד ולרכוש את גיא דהן תמורת 180 אלף דולר. בן זקן בונה גם על עידו אלמישלי הצעיר שהגיע במסגרת העסקה

אוהדי מכבי חיפה מדליקים אבוקות במחנה האימונים של הקבוצה/(לפי סעיף 27א לחוק זכויות היוצרים)

עסקת המכירה של דין דוד ממ.ס. אשדוד למכבי חיפה עליה פורסם שלשום לראשונה כאן בוואלה! ספורט היא עד כה עסקת ההעברה הכי גדולה של שחקן ישראלי הקיץ. פרטים נוספים שהגיעו באשר לעסקה חושפים כי בידי מ.ס. אשדוד נותרו 26 אחוזים מדמי מכירה עתידיים של החלוץ בן ה-25. כזכור, מ.ס. אשדוד תקבל עבור דוד סכום של 1.1 מיליון יורו, אך כאמור אם מכבי חיפה תחליט למכור בעתיד את דוד, מ.ס. אשדוד תקבל 26 אחוז מדמי המכירה כבר מהשקל הראשון. ההחלטה אם למכור תהיה של מכבי חיפה.

זאת ועוד, מכבי חיפה תשאיל לעונה הקרובה את שחקן ההתקפה גיא דהן למ.ס. אשדוד ובהסכם בין הצדדים נקבע כי אם אשדוד תרצה לרכוש אותו בתום העונה, יהיה לה את הזכות לעשות זאת תמורת סכום של 180 אלף דולר. דהן, שכבש בעונה שעברה תשעה שערי ליגה במדי הפועל עפולה ועוד שני שערים בגביע המדינה, כבר הגיע אתמול לאשדוד וחתם על חוזה לעונה אחת בה הוא ישחק כאמור על תקן מושאל. השחקן עדיין משרת בצה"ל, כך שרק במהלך העונה הבאה הוא יעבור מחוזה חייל לחוזה מקצועני רגיל.

דין דוד שחקן מ.ס. אשדוד. מאור אלקסלסי
שחר עשה לא מעט ויתורים. דין דוד מול מכבי חיפה/מאור אלקסלסי

בנוסף לכך, מ.ס. אשדוד קיבלה בהעברה את כרטיס השחקן של שחקן ההתקפה בן ה-17 עידו אלמישלי שכבש בעונה החולפת 13 שערי ליגה לזכות קבוצת נערים א' של מכבי חיפה. אנשי המקצוע של מ.ס. אשדוד והסקאוטים שעוקבים אחרי שחקנים צעירים מכל הארץ, טוענים שאלמישלי יכול להתפתח ולהפוך לשחקן בוגרים איכותי. בשלב הזה הוא ישחק בעונה הבאה בקבוצת הנוער של מ.ס. אשדוד אותה ממשיך לאמן אלי לוי שבעצמו המליץ להחתימו בפני ג'קי בן זקן.

בתוך כך חתמו אתמול רשמית בקבוצה שחקני הרכש אור אינברום, נאור סבג ונואף בזיע וחוזיהם הופקדו כבר ברשות לבקרת תקציבים. גם השוער סהר חסון הוחתם, אבל אם רועי משפתי יישאר לבסוף לצד יואב ג'רפי, קרוב לוודאי שאשדוד תשאיל את חסון ולא תשאיר אותו כשוער שלישי.

עוד בוואלה!

מכבי חיפה הפסידה 3:2 ללובן בהכנה, בן שהר כבש בבכורה, 40 אוהדים הדליקו אבוקות

לכתבה המלאה
גיא דהן שחקן הפועל עפולה. אודי ציטיאט
אשדוד תוכל לרכוש אותו במחיר נמוך. גיא דהן/אודי ציטיאט

אשדוד נפרדה מדין דוד: "הדבר הכי נכון הוא לתת לך להתקדם"

היום פרסמה אשדוד פוסט פרידה מדין דוד ברשתות החברתיות וכתבה: "במשך השנים מאז הגעת אל מחלקת הנוער שלנו בשנת 2013, התפתחת בזכות התמדה ועבודה קשה ובמהרה הפכת לשחקן משמעותי בקבוצה הבוגרת. תרומתך האדירה העניקה לנו ולאוהדים אין ספור רגעים בלתי נשכחים, כאשר השיא הגיע בעונה האחרונה בה סיימת כמלך השערים של הקבוצה והיית שותף בכיר בהעפלה לאירופה.

"על אף הרצון שתישאר איתנו ותמשיך לשחק במדים האדומים-צהובים של מ.ס אשדוד, בשיחות שערכנו, הבהרת כמה אתה מרגיש כאן בבית, אך מעוניין כעת להתנסות באתגרים חדשים ולשחק בליגת האלופות. לאחר שמכבי חיפה הגישה הצעה רשמית ולאחר מספר שיחות, הגענו למסקנה שהדבר הכי נכון הוא לתת לך להתקדם ולהגשים את החלומות שלך.

"אנו מודים לך על התרומה האדירה ועל כל הרגעים המדהימים שהענקת למועדון במשך 8 השנים האחרונות, ומאחלים לך המון הצלחה בהמשך הדרך. ההצלחה שלך זה הדבר שהכי ישמח אותנו ותמיד נהיה בית חם עבורך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully