וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הספורטאים הפראלימפיים - אתם הגאווה הגדולה שלנו"

עודכן לאחרונה: 30.6.2021 / 9:13

שר התרבות והספורט ח"כ חילי טרופר בירך את המשלחת בערב הצדעה לקראת טוקיו 2020: "התגברתם על כל המכשולים". האירוע נערך במעמד המשנה למנכ"ל בנק הפועלים, נותן החסות הרשמי של הוועד האולימפי, ושגריר יפן בישראל

עמית אוברקוביץ', משנה למנכ"ל בנק הפועלים והממונה על חטיבת משאבי אנוש ביקר בערב הצדעה לספורט הפראלימפי וטקס פרידה ממשלחת ישראל לטוקיו לפני יציאתה למשחקי טוקיו 2020. בנק הפועלים הוא נותן החסות הרשמית של הוועד האולימפי בישראל ושל המשלחת הפראלימפית של ישראל. האירוע נערך במעמד שר התרבות והספורט ח"כ חילי טרופר ושגריר יפן בישראל, קואיצ'י מיזושימה.

רונן ניסנבאום, מנכ"ל מלונות דן, שר התרבות והספורט ח"כ חילי טרופר, החותרת הפראלימפית  סימונה גורן וקואיצ'י מיזושימה, שגריר יפן בישראל. יחצ,
רונן ניסנבאום, מנכ"ל מלונות דן, שר התרבות והספורט ח"כ חילי טרופר, החותרת הפראלימפית סימונה גורן וקואיצ'י מיזושימה, שגריר יפן בישראל/יחצ

באירוע, שהתקיים במלון דן תל-אביב, הוצגו כל הספורטאים במשלחת הפראלימפית הישראלית לטוקיו שיפתחו ב-14 באוגוסט, שבועיים לאחר סיום המשחקים האולימפיים, באותם מתקנים ותחת אותה ועדה מארגנת. בין הספורטאים במשלחת לטוקיו: מורן סמואל, פסקל ברקוביץ, דורון שזירי ועוד. כמו כן, באירוע נפרדו מהשחיינית המעוטרת ענבל פיזרו שפרשה לאחרונה. רשת מלונות דן, נותנת החסות למשלחת הפראלימפית של ישראל, קיבלה את עיטור הוועד הפראלימפי הישראלי במסגרת האירוע. רונן ניסנבאום, מנכ"ל מלונות דן קיבל את "עיטור הוועד הפראלימפי" על כך שהרשת הינה נותנת החסות למשלחת זאת האולימפיאדה הרביעית ברציפות.

בנימוקי ההחלטה נכתב: "מלונות דן ראויים לעיטור על נכונותם הנדיבה להוות בית לספורט הפראלימפי ולאירועים של הוועד הפראלימפי הישראלי, על ליווי תומך ומחבק לאורך למעלה מעשור, ועל אירוח הספורטאים ברוחב לב במלונות הרשת והענקת תחושה של 'בית פראלימפי' מאז אולימפיאדת בייג'ין 2008, דרך לונדון 2012, וריו 2016 ועד טוקיו 2020 (2021).

רונן ניסנבאום מנכל מלונות דן וד"ר שוקי דקל יו"ר הוועד הפראלימפי. יחצ,
רונן ניסנבאום מנכל מלונות דן וד"ר שוקי דקל יו"ר הוועד הפראלימפי/יחצ

הערב נפתח בברכה של שר התרבות והספורט ח"כ חילי טרופר, שבירך את 30 חברי המשלחת הישראלית לטוקיו ואמר: "אם יש מישהו שאני גאה בו אלה האנשים שנמצאים פה, בחדר הזה. אתם הגאווה הגדולה שלנו והמנצחים האמיתיים שהתגברתם עם כל המכשולים בדרך לאולימפיאדה. אין נציגים יותר מכובדים שאנו גאים בהם שייצגו את מדינת ישראל באולימפיאדה בטוקיו. אני בטוח שתצליחו ותביאו המון כבוד למדינה כמו תמיד".

לאחר הצגת המשלחת לטוקיו, הוענק עיטור הועד הפראלימפי לארגונים ואנשים שתרמו בצורה משמעותית לקידום הספורט הפראלימפי בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully