וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה מתקרב: דור מיכה יחתום רשמית בהפועל באר שבע ואמור לטוס לפולין

30.6.2021 / 7:52

הקשר בן ה-29 צפוי להפוך לרכש התשיעי ולחתום ביום ראשון, בעיתוי שיבטיח שהקבוצה מבירת הנגב לא תחויב בדמי השבחה. הוא יחתום לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת, ואם יעמוד בלוח הזמנים יחבור לקבוצה במחנה האימונים. לפחות שני זרים נוספים יצורפו

תקציר: מכבי חיפה - הפועל באר שבע 2:3/ספורט1

דור מיכה יחתום על חוזהו בהפועל באר שבע ביום ראשון. אף שהקשר סיים מזמן את העונה באנורתוזיס פמגוסטה, בהפועל באר שבע העדיפו לנקוט במשנה זהירות ולהחתים אותו רק אחרי שיעברו עשרה חודשים מהרגע בו חתם בקפריסין. נושא דמי ההשבחה שמגיעים על שחקן שיצא לשחק בחו"ל, הוא די ברור ובכל זאת יש טיעונים משפטיים לכאן ולשם ולכן קבוצות מעדיפות לפעול בצורה הבטוחה יותר ולא רק לחכות שהעונה תסתיים, אלא להחתים שחקן ששיחק בחו"ל רק אחרי שעברו עשרה חודשים מהרגע שחתם מחוץ לישראל.

מיכה עזב את מכבי תל אביב לקפריסין בתחילת חודש ספטמבר 2020 וחתם על החוזה באנורתוזיס ב-4 בספטמבר. הפועל באר שבע כבר סיכמה את כל הפרטים בעסקת צירופו והיא מתעתדת להחתים אותו על החוזה ב-4 ביולי שייצא ביום ראשון הקרוב. במסגרת העסקה תשלם כזכור הפועל באר שבע לקפריסאים סכום של 100 אלף יורו תמורת הקשר והוא יחתום לשנתיים עם אופציה לעונה שלישית.

שחקן אנורתוזיס דור מיכה חוגג. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
באר שבע לא לוקחת סיכונים. דור מיכה/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

במידה שכל הדברים יסתדרו כמתוכנן, ימריא מיכה למחנה האימונים של הפועל באר שבע בפולין ויצטרף אל חבריו החדשים שהחלו להתאמן במחנה כבר אתמול. עד כה החתימה הפועל באר שבע את אריאל הרוש, עמרי גלזר, איתן טיבי, איאד אבו עביד, אביב סולומון, רועי גורדנה, יוג'ין אנסה ואיתי שכטר. מיכה יהיה כאמור הרכש התשיעי. בנוסף תצרף הפועל באר שבע לפחות שני זרים כאשר נותרו לה בסגל אפילו שלושה מקומות לזרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully