וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במילווקי חוששים: יאניס אנטטוקומפו סובל מפציעה קשה ברצועה הצולבת

הבאקס מתכוננים לתרחיש הגרוע ביותר לקראת הצילום שיעבור הכוכב היווני שנחבל מול אטלנטה. טאקר: "זאת הזדמנות לאחרים להתעלות"

אוהדי מילווקי חוגגים העפלה לגמר המזרח/יוטיוב

חשש במילווקי וב-NBA כולה בעקבות הפציעה של יאניס אנטטוקומפו. כוכב הבאקס נחבל בהפסד 110:88 להוקס במשחק הרביעי של גמר המזרח, אחרי שנחת לא טוב על רגל שמאל בניסיון לחסום את קלינט קאפלה ברבע השלישי. יאניס, שנראה כמי שמסוגל לקחת את הבאקס עד הסוף בפלייאוף ולהצעיד אותה לזכייה באליפות, ירד מהפרקט כשהוא עומד על רגליו בסיוע אחיו, ועוד ניסה לחזור לשחק אחרי שהצליח ללכת בכוחות עצמו, אולם חזר לאחר מכן לטיפול נוסף בחדר ההלבשה, והושבת עד לסוף המשחק.

האינדיקציות הראשונות מארצות הברית לא מבשרות טובות: אנטטוקומפו יעבור צילום בשעות הקרובות שיבהיר טוב יותר מה חומרת הפציעה, אבל לפי "ספורטס אילוסטרייטד", הבאקס חוששים שמדובר בפציעה קשה ברצועה הצולבת, שלרוב מצריכה התאוששות של מספר חודשים.

יאניס אנטטוקומפו, מילווקי באקס, יורד לחדר ההלבשה אחרי שנפצע. Brynn Anderson, AP
תמונות מדאיגות. יאניס/AP, Brynn Anderson

מילווקי מחזיקה אצבעות ומתפללת שההערכות הפסימיות לא יאומתו, אבל כבר מתכוננת לאפשרות שיאניס יחמיץ את משחק 5 בלילה שבין חמישי לשישי, או מעבר לכך. "כמובן שאלו לא חדשות טובות במיוחד, אבל זו גם הזדמנות בשביל מישהו אחר להתעלות", אמר פי ג'יי טאקר. "זה גמר המזרח, אין שום תירוצים. גם לא פציעה של הכוכב הגדול שלך".

ברחבי ה-NBA שלחו ליאניס איחולי התאוששות. אל האיחולים הצטרף גם טריי יאנג, היריב הישיר של יאניס ומילווקי על המקום בגמר ה-NBA, שבעצמו מושבת בשל פציעה בכף הרגל, ומקווה לחזור במשחק 5. "המחשבות והתפילות עם יאניס", צייץ הכוכב הצעיר של אטלנטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully