וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס נפצע, אטלנטה הביסה 88:110 ללא טריי יאנג וקבעה 2:2 בגמר המזרח

הפציעות וההפתעות בפלייאוף נמשכות: לו וויליאמס ובוגדן בוגדנוביץ' התעלו בהיעדרו של יאנג המושבת ופתחו את הסדרה מחדש עם בריחה ברבע השלישי, בחסות פגיעה מדאיגה של כוכב מילווקי בקרסול. הגריק פריק בספק גדול למשחק 5, עוד סדרה תוכרע על ידי שחקני המשנה?

אוהדי מילווקי חוגגים העפלה לגמר המזרח/יוטיוב

פלייאוף 2021 ב-NBA ממשיך לגבות קורבנות, בדיוק באותה מידה שהוא מספק דרמות והפתעות. הלילה (בין שלישי לרביעי) הגיע תורו של יאניס אנטטוקומפו להיפצע ולהדאיג את חובבי הליגה, במשחק 4 בגמר המזרח בו אטלנטה הביסה 88:110 את מילווקי שלו, וקבעה שוויון 2:2 בסדרה.

הבאקס היו משוכנעים שיצליחו לברוח ליתרון 1:3 ממנו מעט מאוד קבוצות הצליחו לחזור בפלייאוף בעבר, ושעות ספורות לפני המשחק קיבלו עוד סיבה להאמין שזה יקרה, כשהתברר שטריי יאנג שנפצע בכף הרגל במשחק הקודם, יושבת ולא יוכל להשתתף, למרות מאמצים כבירים מצידו ומצד ההוקס.

אבל אטלנטה מוכיחה העונה שוב ושוב שיש לה אופי מיוחד, ובהיעדרו של יאנג, שחקנים אחרים לקחו את המושכות. לו וויליאמס שהוקפץ לחמישייה בלית ברירה הזכיר נשכחות, בוגדן בוגדנוביץ' שהוכיח בשנותיו באירופה שהוא קורץ מחומרים של ווינר אמיתי התעלה שוב במאני טיים, והמחצית הראשונה התנהלה בשליטה של המארחת, שירדה להפסקה ביתרון של 13 נקודות.

שחקן אטלנטה הוקס טריי יאנג על הספסל. Brynn Anderson, AP
עוד כוכב מושבת. טריי יאנג על הספסל של אטלנטה/AP, Brynn Anderson
בוגדן בוגדנוביץ', אטלנטה הוקס. Brynn Anderson, AP
למזלה של אטלנטה, יש לה ווינרים מוכחים בסגל. בוגדנוביץ' חוגג/AP, Brynn Anderson

התמונות שאף אחד ב-NBA לא רצה לראות הגיעו כשנותרו שבע דקות לרבע השלישי: יאניס אנטטוקומפו ניסה למנוע אלי הופ של קלינט קאפלה, קפץ כדי לחסום את סנטר אטלנטה ונחת בצורה לא טובה על הקרסול השמאלי, כשהוא מיד נשכב על הפרקט, נאנק מכאבים ומראה סימני מצוקה. הגריק פריק ירד בכוחות עצמו לטיפול בחדר ההלבשה כשהוא סוחב את רגל, עם פציעה שבמבט שטחי נראית רצינית. הוא עוד הספיק לחזור לספסל של מילווקי בכוונה להיכנס בחזרה למשחק, אבל אחרי בדיקה נוספת של הצוות הרפואי הוחלט להחזירו לחדר ההלבשה להמשך טיפולים ולא להחזיר אותו לשארית המשחק, בתקווה שהפציעה לא תשבית אותו ממשחקים נוספים.

על הפרקט אטלנטה ניצלה את דקות הבלבול של הבאקס, הריחה דם ולחצה פעם נוספת על הגז, כשהיא בורחת ליתרון של 20 הפרש ומעלה, ומסיימת את הרבע השלישי עם 36 נקודות. מכאן לבאקס כבר לא היו את האנרגיות הנדרשות כדי לנסות לייצר קאמבק.

יאניס אנטטקומפו, מילווקי באקס, לצד קלינט קאפלה, אטלנטה הוקס. Brynn Anderson, AP
תמונות מדאיגות. יאניס אחרי הפציעה/AP, Brynn Anderson
כריס מידלטון, מילווקי באקס מאוכזב. Brynn Anderson, AP
היה רחוק משיאו. מידלטון/AP, Brynn Anderson

ההוקס קיבלו 21 נקודות ו-8 אסיסטים מלו וויליאמס, 20, 5 אסיסטים ו-4 חטיפות מבוגדן בוגדנוביץ', ותרומה נוספת משחקני משנה אחרים: קלינט קאפלה וקווין הורטר (7 אסיסטים) קלעו 15 כל אחד, קם רדיש המתקאמבק הוסיף 12 ו-5 ריבאונדים וגם דנילו גלינארי הגיע לספרות כפולות עם 10. גולת הכותרת הייתה ההגנה של אטלנטה, שעצרה את הבאקס על 39 אחוז בלבד מהשדה ו-20 אחוז מהשלוש.

ג'רו הולידיי סיים כקלע הבולט אצל המפסידה עם 19 לצד 9 אסיסטים, כריס מידלטון תרם 16, 8 ריבאונדים ו-5 אסיסטים אבל לא הורגש מספיק בהתקפה, ויאניס אנטטוקומפו הספיק לרשום 14 נקודות ו-8 ריבאונדים ב-24 דקות עד שנפצע. כעת שתי הקבוצות מתכוננות למשחק 5 בלילה שבין חמישי לשישי במילווקי, שעשוי להכריע את גורל העונה - עם או בלי הכוכבים משתי הקבוצות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully