וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבצ'נקו חגג עם אוהדי אוקראינה, בשבדיה מתוסכלים: "לא הגיע לנו להפסיד"

עודכן לאחרונה: 30.6.2021 / 1:52

מאמן נבחרת אוקראינה הפך לגיבור לאומי אחרי ההישג ההיסטורי: "עם הגישה הזאת זכינו בתמיכה של כל המדינה". תסכול בשבדיה, ויכוחים בנוגע לכרטיס האדום והעבירה הגסה

תקציר: אוקראינה גוברת בהארכה על שבדיה 1:2 בשמינית גמר היורו/ספורט1

זה הרבה מעבר לכדורגל. אנדריי שבצ'נקו היה גיבור אוקראינה עוד לפני הטורניר, אבל אחרי שאתמול (שלישי) הוליך אותה להעפלה היסטורית לרבע גמר היורו, מקומו נחקק בתולדות המדינה. הוא הכובש המצטיין בתולדות הנבחרת, הוא כמובן האוקראיני היחיד שזכה בכדור הזהב, כשחקן הוא לקח את הנבחרת לרבע גמר המונדיאל ב-2006, וכעת, ללא ניסיון על הקווים, הוא הצעיד את אוקראינה לניצחון 1:2 על שבדיה בשמינית הגמר, בעוד הישג נפלא. יש לציין שאוקראינה לא הרשימה בבית המוקדם, הפסידה להולנד, הפסידה לאוסטריה ורק ניצחה את צפון מקדוניה, אבל בכל זאת עלתה לשמינית והתעלתה ברגע האמת, עם שער ניצחון בדקה ה-120, רגע לפני סיום ההארכה. בסיום שבצ'נקו והשחקנים חגגו דקות ארוכות עם האוהדים שביציע, כשהמאמן מתקשה להסתיר את התרגשותו.

אנדריי שבצ'נקו מאמן נבחרת אוקראינה. רויטרס
ממשיך להיות ווינר, גם בלי לשחק. שבצ'נקו/רויטרס
אנדריי שבצ'נקו מאמן נבחרת אוקראינה. רויטרס
חסר ניסיון כמאמן? אז מה. הוא עדיין שבצ'נקו/רויטרס
שחקן נבחרת אוקראינה ארטיום דובביק עם איליה זבארני. רויטרס
לא ייאמן. אוקראינה חוגגת/רויטרס
שחקן נבחרת שבדיה אמיל פורסברג עם מאמן נבחרת אוקראינה אנדריי שבצ'נקו. רויטרס
ג'נטלמן. שבצ'נקו מנחם את פורסברג/רויטרס

"שתי הנבחרות לא רצו להפסיד, שתי הנבחרות שיחקו טוב, היה משחק מעניין, וכך קיבלנו את הדרמה הזאת בסיום", אמר שבצ'נקו, "עם המחויבות הזאת והיכולת הזאת, הנבחרת שלנו זכתה בתמיכה של כל המדינה". המחליפים ללא ספק הובילו לשינוי, ושבצ'נקו אמר: "ידענו שאנחנו חייבים לשחק חזק מהדקה הראשונה, ידענו מי השחקנים שיוכלו לחזק אותנו במהלך המשחק, כך שהתוכנית שלנו עבדה מצוין".

מנגד, אמיל פורסברג, שכבש את שערו הרביעי בטורניר, אמר: "זה כואב. אני חושב שהיינו טובים יותר. ספגנו שער שלא הגיע לנו, אחר כך בעטנו לקורה ולמשקוף, הגיע לנו יותר, אבל זה לא היה היום שלנו... קשה לשחק הארכה בנחיתות מספרית, אבל נלחמנו ולא נשברנו, ואז במהלך האחרון הם כבשו מהגבהה ונגיחה. זה כואב".

עוד בוואלה!

תמונת רבעי גמר היורו הושלמה: בלגיה-איטליה, אנגליה-אוקראינה

לכתבה המלאה

אגב, מה שעורר סערה במשחק היה הכרטיס אדום שנשלף לשבדיה: דניאלסון פגע בצורה חריפה בברך של בסיידין המחליף. בתחילה קיבל כרטיס צהוב, אבל אחרי בדיקת ה-VAR השופט שינה את ההחלטה והוציא אדום. הגלישה אכן הייתה מסוכנת, והעבירה בסופו של דבר גרמה לפציעה של בסיידין ולהחלפתו, אבל היו שטענו שזו החלטה נוקשה. הפרשן גארי ליניקר צייץ: "כשאתה בועט בכדור, קשה שלא להמשיך את התנועה... רק בגלל ששחקן נפצע בגלל שמישהו בעט בכדור ובטעות פגע בו בהמשך - לא אומר שזאת עבירה, בטח שלא כרטיס אדום". איש הטלוויזיה פירס מורגן ענה לו: "ואת זה אומר הברנש שמעולם לא עשה תיקול. זה היה תיקול גבוה ומסוכן, שיכול היה לשמור ליריב את הרגל. זה אדום בהגדרה". על הביקורת של מורגן ליניקר ענה: "הנה סוף סוף, ההוכחה שאני צודק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully