וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני טבק על מותו של ויקי פרץ: "על המגרש אנחנו דבר אחד, בחוץ קשה להתרגל"

עודכן לאחרונה: 29.6.2021 / 20:52

אחרי שכוכב העבר שם קץ לחייו והלך לעולמו, חברו למכבי תל אביב דיבר על חברו והקשיים: "קינאתי ביכולות שלו, היו לו תכונות נדירות של חלוץ"

טקס הלוויה של ויקי פרץ/צילום וידאו: יותם רונן, עריכה: ניר חן

בני טבק, חלוץ העבר של מכבי תל אביב, התייחס היום (שלישי) למותו הטראגי של ויקי פרץ, כשדיבר בריאיון לתוכנית הספורט ב-103FM. פרץ, כידוע, ניסה לשים אתמול קץ לחייו והיום נפטר בבית החולים. טבק שיחק בעבר לצד פרץ ז"ל בחוד של מכבי תל אביב

בשיחה עם חברי צוות התוכנית, שיתף טבק בכאב: "אנחנו לא הינו ביחסים מחוץ למגרש בתקופה האחרונה, אבל ראיתי אותו בכל מיני מפגשים לשחקנים ותיקים ולא ראיתי שום דבר שהעיד על מה שקרה". עוד הוסיף כי "היו לו תכונות נדירות של חלוץ. אני קינאתי ביכולת שלו לרוץ, לעשות סיבוב על המקום ולבעוט חזק מאוד בכדור. לא לחינם הוא הגיע לליגה הצרפתית, הוא היה שחקן טכני מאוד, אבל גם צנוע. היה לי כיף לשחק איתו".

על נסיבות המוות, טען טבק: "ייתכן שהיה משהו שהפריע לו ברמה הנפשית, כי הוא קיווה שיקבל תפקידים ראויים יותר, אבל המציאות הייתה קצת שונה. על המגרש אנחנו דבר אחד, אבל כשאנחנו מסיימים ויוצאים החוצה - קשה מאוד להרגל. צריכים להסתגל לדברים אחרים. כנראה שהיה לו קשה עם זה". והוסיף: "אני לא יודע על מצוקה כלכלית. בעבר היו מקרים שבהם שחקנים נקלעו לבעיות מסיומות ואנחנו תמיד תרמנו ועזרנו כפי שיכולנו, אבל הפעם לא קיבלנו שום פנייה".

הכדורגלן האגדי סיכם בגעגוע: "רק אדם אינטליגנטי מאוד היה יכול לבקיע את הגולים שהוא הבקיע. היו דברים שהוא עשה ואנחנו פשוט נשארנו פעורי פה. הייתה לו גדולה שהוא נולד וגדל איתה, עוד כששיחק בשכונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully