וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טור דה פראנס: מארק קאבנדיש ניצח בקטע הרביעי ובכה - "כבר חשבתי שלא אחזור"

הרוכב הבריטי הוותיק, שהיה על סף פרישה, ניצח קטע בטור לראשונה זה חמש שנים. רוגליץ' סיים למרות הפציעות, גרייפל במקום ה-10 עבור סטארט-אפ ניישן הישראלית

מארק קאבנדיש, שצורף ברגע האחרון לקבוצת קוויק-סטפ, ניצח הערב (שלישי) בקטע הרביעי של טור דה פראנס 2021, חמש שנים אחרי הפעם הקודמת שסיים ראשון בקטע בתחרות האופניים היוקרתית בצרפת. הבריטי בן ה-36, שלא הצליח לסיים ב-2018, התרסק ב-2017 ושקל פרישה בשנה האחרונה, הגיע ל-31 ניצחונות ורחוק רק שלושה משיא כל הזמנים של הבלגי האגדי אדי מרקס.

"כל כך הרבה אנשים לא האמינו בי, אתם יודעים, והאנשים האלה כן", אמר קאבנדיש בדמעות לאחר הניצחון כשהודה לקבוצתו. "חשבתי שלעולם לא אחזור".

מארק קאבנדיש רוכב אופניים בריטי, בוכה לאחר שניצח בקטע הרביעי, טור דה פראנס 2021. רויטרס
רגע מרגש. מארק קאבנדיש בסיום/רויטרס

נאסר בוהאני הצרפתי נתן פייט לקאבנדיש ביום שהחל ברדון והסתיים אחרי 15.04 ק"מ בפוז'ר, וסיים במקום השני. הבלגי יספר פיליפסן תפס את המקום השלישי וחברו לקבוצת אלפסין-פניקס, מתיו ואן דר פול, שמר על החולצה הצהובה.

פרימוז' רוגליץ', שנפצע ביום הראשון וגם אתמול, הבטיח באינסטגרם ש"המומיה תתחיל את היום ונראה מה יהיה", והוא אכן סיים את הקטע יחד עם הפלוטון ודורג 61.

אנדרה גרייפל היה קרוב למנצחים וסיים במקום ה-10 עבור הקבוצה הישראלית סטארט-אפ ניישן. הרוכב הישראלי עומר גולדשטיין הגיע במקום ה-101, האלוף לשעבר כריס פרום רק במקום ה-127.

הדירוג הכללי (אחרי ארבעה קטעים)

  • 1. מתיו ואן דר פול (הולנד, אלפסין-פניקס) 16:19:10 שעות
  • 2. ז'וליאן אלאפיליפ (צרפת, דקונינק קוויק-סטפ) 8+ שניות
  • 3. ריצ'רד קרפאס (אקוודור, אינאוס גרנדיירס) 31+
  • 4. ואוט ואן ארט (בלגיה, יומבו ויסמה) 31+
  • 5. וילקו קלדרמן (הולנד, בורה-הנסגרוהה) 39+

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully