וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: סטפנוס דדאס חתם לשנתיים בא.א.ק אתונה

עודכן לאחרונה: 29.6.2021 / 12:39

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, מאמן הפועל חולון עוזב בתום שנה וחצי וחוזר ליוון אחרי עשור ברוסיה, סלובניה, טורקיה וישראל

חגיגות האליפות של מכבי תל אביב/צילום לילך וייס

א.א.ק אתונה הודיעה היום (שלישי) על מינויו של סטפנוס דדאס למאמנה בשנתיים הקרובות. כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, היווני קיבל בשבוע שבר פנייה מהמועדון וביקש להשתחרר מהפועל חולון, אף שהיה חתום בשורותיה לעונה נוספת. לאחר שהגיע להסדר על גובה הפיצוי הכספי, התפנתה הדרך והוא חוזר לארץ הולדתו.

"יש לי סעיף יציאה להיות עוזר מאמן בקבוצת טופ יורוליג. אני לא אעזוב בשביל לאמן בקבוצה שיכולה לשלם לי יותר, או שיכולה להציע לי תקציב קצת יותר גבוה. ייתכן שאקבל הצעה גבוהה יותר מקבוצה בטורקיה, אבל זה לא אכפת לי", כך אמר דדאס בריאיון לוואלה! ספורט לפני הפיינל אייט של ליגת האלופות, אך לבסוף עזב לטובת א.א.ק.

למעשה, דדאס לא אימן ביוון בעשר השנים האחרונות, מאז עזב את משבצת עוזר המאמן באריס סלוניקי ב-2011 (בה עבד בין היתר תחת דיוויד בלאט). הוא שימש כעוזר בספרטק סנט פטרסבורג, גזיאנטפ ונבחרת סלובניה, אימן את גזיאנטפ, בחצ'שהיר וחולון, וכעת מקבל הזדמנות מחודשת באתונה.

מאמן הפועל חולון סטפנוס דדאס. האתר הרשמי של הפועל חולון, אתר רשמי
חוזר ליוון. דדאס/אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל חולון

א.א.ק אתונה נמצאת במשבר כלכלי, והתקציב שיעמוד לרשותו של דדאס בעונה הבאה יהיה נמוך באופן משמעותי מזה שהתרגלו במועדון בשנים האחרונות. על פי ההערכות ביוון, הסכום שיוקצה לרכישת שחקנים לא יעלה על 800 אלף יורו, ויהיה נמוך גם מהתקציב שיש לחולון.

על אף חסרונה של אולימפיאקוס, א.א.ק סיימה בעונה החולפת רק במקום הרביעי בליגה והפסידה בחצי הגמר לפנאתינייקוס ועודד קטש. בליגת האלופות היא הודחה כבר בטופ 16, והמאמן איליאס פפאתיאודורו פוטר והוחלף לחודשיים בידי ונגליס אגלו. המשימה המרכזית של דדאס תהיה לבנות סגל חדש לחלוטין, מכיוון שרוב השחקנים אשתקד היו בני 35 ומעלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully