וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברו של ויקי פרץ: "צריך לשמור על אנשים שהיו על גג העולם ונזנחו כדי שלא ייפגעו"

עודכן לאחרונה: 29.6.2021 / 15:38

שחקן העבר גבי לסרי לוואלה! ספורט: "זו מכה בלתי נתפסת. אני פונה להתאחדות ולעמותות השונות - צריך לדאוג לענקים ששימחו מיליונים, ויקי נפגע בשנים האחרונות והלך מאיתנו בשברון לב"

טקס הלוויה של ויקי פרץ/צילום וידאו: יותם רונן, עריכה: ניר חן

אחד הראשונים שקיבל במהלך הלילה (בין שני לשלישי) את הטלפון עם הבשורה הקשה על מותו של ויקי פרץ היה שחקן העבר גבי לסרי. לסרי היה חברם הקרוב של אבי כהן ופרץ: "כולנו אנשים שמחים, אני בכלל לא יודע איך מעכלים עצב כזה גדול וטרגדיה כה ענקית", אמר לסרי הבוקר לוואלה! ספורט.

"ליויותי את אביל'ה בדרכו האחרונה ומאז במשך למעלה מעשור אני דואג להנציח אותו, ועכשיו המכה הזו עם ויקי היא בלתי נתפסת. רעייתו איריס טלפנה אליי ב-3:00 ומאז אני לא עוצם עין. סידרנו את הלוויה לשעה 15:00 בבית העלמין מורשה, וכולנו נתאבל בימים הקרובים על לכתו של אחד הגדולים שהיו כאן".

התמונה האחרונה של ויקי פרץ. פייסבוק, צילום מסך
התמונה האחרונה שהעלה פרץ לחשבון הפייסבוק שלו/צילום מסך, פייסבוק

לסרי עדיין לא רוצה לפתוח לגמרי את נסיבות המוות, אבל מדבריו ברור למה הוא מכוון: "יש כל כך הרבה ענקים ששימחו מיליונים כאן, ואני פונה לעמותות שונות ולהתאחדות לכדורגל - לדעת לדאוג לאנשים האלה שהיו על גג העולם לפני 40 שנה, ובשנים האחרונות באיזשהו מקום נזנחו. צריך לשמור על אנשים כאלה כדי שלא ייפגעו, כי אני חושב שוויקי נפגע בשנים האחרונות והלך מאיתנו בשברון לב".

"הלך ממני אדם יקר שהיה לי כאח", סיכם לסרי. "שיחקנו המון אחד נגד השני על הדשא, אבל ידענו להיות חברים ולשמר את זה גם שנים אחרי. ויקי היה איש שמח, אהב במיוחד מוזיקה יוונית, אהב לצאת ולבלות, כולנו שבורים".

  • עוד באותו נושא:
  • ויקי פרץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully