וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'ליקו אוברדוביץ' הוצג בפרטיזן בלגרד: "האהבה למועדון הכריעה"

עודכן לאחרונה: 28.6.2021 / 20:29

המאמן המעוטר ערך מסיבת עיתונאים אחרי ששב הביתה: "אין מועדון באירופה שגידל כל כך הרבה שחקנים ומאמנים גדולים"

ז'ליקו אוברדוביץ' הוצג היום (שני) כמאמנה החדש של פרטיזן בלגרד, אחרי החזרה המרגשת למועדון הפאר הסרבי. המאמן בן ה-61 שב למועדון בו שיחק ושעל הקווים שלו החל את קריירת האימון - אי שם בתחילת שנות ה-90.

"חזרתי בגלל משהו בתוך תוכי - הרגשות הכי עזים שיש", אמר המאמן המעוטר, "האהבה שלי לפרטיזן הכריעה. אני גאה ושמח להיות פה שוב. הייתי בקשר עם זוראן סאביץ' (המנהל הספורטיבי) במשך שלושה חודשים, דיברנו הרבה וניסיתי לסייע לפרטיזן גם בשנים קודמות".

ז'ליקו אוברדוביץ' מוצג כמאמן פרטיזן בלגרד. פרטיזן בלגרד, אתר רשמי
מרגש/אתר רשמי, פרטיזן בלגרד

אוברדוביץ' הוסיף: "אני שמח שהנשיא מיכאילוביץ' פתר הרבה בעיות במועדון, בעיקר כספיות. עכשיו ננסה להחזיר את פרטיזן למקום אליו היא שייכת. אין מועדון באירופה שגידל כל כך הרבה שחקנים ומאמנים גדולים. המועדון היחיד ביבשת שמשתווה לפרטיזן באלמנט הזה, הוא ריאל מדריד. ההחלטה לחזור הייתה קלה עבורי. בפעם הראשונה שדיברתי עם הנשיא, ידעתי שאשוב - אחרי 2-3 שעות בלבד".

המאמן סיכם: "השאיפות הן הכי גדולות שאפשר. אני יודע מה מצופה ממני, אני צריך להחזיר את פרטיזן ליורוליג. וכשנגיע לשם, לא להיות עוד קבוצת שמגיעה מדי פעם לטופ 8, אלא לחברה קבוצה שם. בסוף העונה אני רוצה לשבת ולהגיד שעבדנו קשה ועמדנו ביעד הראשון שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully