וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתן טיבי נפרד ממכבי תל אביב: "גאה ונרגש. תודה לך מכבי!"

עודכן לאחרונה: 28.6.2021 / 18:39

הבלם בן ה-33 עזב אחרי 9 שנים כאחד מהשחקנים המעוטרים בהיסטוריה: "אף פעם לא היתה לי בעיה להיות שם בשביל הקבוצה"

יונתן כהן בחגיגות הזכייה של מכבי תל אביב בגביע המדינה/צילום גולשים

איתן טיבי פרסם היום (שני) פוסט פרידה ארוך ממכבי תל אביב, אחרי שלבש את המדים הצהובים-כחולים במשך תשע שנים וזכה עם הקבוצה בחמש אליפויות ושני גביעים, ובנוסף היה שותף לקמפיינים אירופים מוצלחים.

"אז איך נפרדים ממועדון שהיה בית עבורי?", כתב טיבי שסיים את חוזהו בקרית שלום ועבר להפועל באר שבע, "מעטים השחקנים שזוכים לעבור את השנים האינטנסיביות, המשמעותיות והמרגשות ביותר בקריירה במקום אחד, ולא פשוט לי למצוא מלים לפוסט פרידה. תשע שנים של הישגים, חוויות, הכרות של עשרות שחקנים שנהפכו לחברים ואוהדים שתמיד היו שם בשבילי"

.

איתן טיבי שחקן מכבי תל אביב. מאור אלקסלסי
"בשלב שאני נמצא בו בקריירה אני מרגיש בשיא הכושר, הבשלות ואותו רעב שאיתו הגעתי למכבי, לא יודע שובע". טיבי/מאור אלקסלסי

טיבי הוסיף: "הגעתי למכבי לאחר שהייתי שותף לאליפות היסטורית בקרית שמונה, ולאחר זימון ראשון לנבחרת ישראל. שחקן בן 24 שרעב להוכיח שהוא יכול להוביל לתארים גם במועדון גדול ולהשאיר בו חותם אמיתי. מסתכל על 9 העונות בהן הייתי שותף ל-5 אליפויות, 2 גביע מדינה, 4 פעמים ליגה אירופית (פעמיים ב 32 הגדולות), 4 גביע הטוטו, ו-2 אלוף האלופים, ומרגיש שנפרד ממקום גאה, נרגש ומסופק.

"אחד הדברים שמאפיינים אותי בכל מקום בו אני נמצא זה נאמנות. בכלל, אני מאמין כי לכל ספורטאי צריך שתהיה נאמנות למועדון שלו אבל גם לערכים שלו ולסטנדרט המקצועי שלו. תמיד דחפתי את עצמי לקצה. אף פעם לא היתה לי בעיה להיות שם בשביל הקבוצה, ולעשות כל מה שצריך בשביל עוד ניצחון ועוד תואר. אף פעם לא חיפשתי כותרות, ולא היתה לי בעיה שאחרים ייזכו לקרדיט כל עוד אני מוערך מבפנים. בשלב שאני נמצא בו בקריירה אני מרגיש בשיא הכושר, הבשלות ואותו רעב שאיתו הגעתי למכבי, לא יודע שובע. זה גם מה שאני מקווה שהקהל האדיר של מכבי יזכור ממני. קהל שנתן לי אהבה אין סופית ויישאר תמיד בלב שלי".

הבלם בן ה-33 סיכם: "חשוב לי לומר תודה רבה גם לכל אנשי המערכת ולכל אחד ואחד מהשחקנים שהיו איתי בטוב וברע והפכו לאורך השנים לשותפים לדרך ולחברים. אין לי מילים שיבטאו את כל מה שרוצה לומר למשפחתי המדהימה, אז רק תדעו שבלי הגב והתמיכה שלכם שום דבר לא היה נראה אותו הדבר. אמא, אחי ואחותי היקרים, עברנו שנה עם המון כאב, אחרי שאבא היקר הלך לעולמו. אבא שהיה אופטימי נצחי וראה תמיד את הטוב בחיים, ולרגע לא עזב אותי לאורך הקריירה. נמשיך ביחד את הצוואה שלו לחיות בכל הכוח, להיות נאמנים לאמת הפנימית ואף פעם לא לפחד. ואחרונה שבלעדיה אני כלום, שיר אשתי היקרה והמדהימה, אנחנו מסיימים פרק שהתחלנו כזוג צעיר ועוד רגע הורים ל-3. הכוח שלך הוא ההשראה שלי. ועכשיו, הפנים קדימה לאתגרים חדשים... תודה לך מכבי!".

מנכ"לית מכבי תל אביב שרון תמם אמרה: "איתן הגיע למכבי בעונה בה המועדון עבר מהפך מקצועי ויש לו מניות רבות בהצלחה של כולנו. זכייה ב-13 תארים בפרק זמן שכזה היא לא עניין של מה בכך. כולנו מעריכים את המקצועיות ואישיותו של איתן ומודים לו על תרומתו למכבי ומאחלים בהצלחה בהמשך הדרך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully