וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול אולימפי: ישראל שובצה לבית ב' עם קוריאה וארה"ב

עודכן לאחרונה: 28.6.2021 / 17:10

כחודש לפני פתיחת התחרות, בה הנבחרת בכחול-לבן תרשום הופעה היסטורית, פורסמו חלוקת הבתים ולו"ז המשחקים. ישראל תפגוש את הקוריאנים ב-29/7 ב-13:00 ויממה לאחר מכן תתמודד מול האמריקאים

שחקני נבחרת ישראל בבייסבול. Matt York, AP
נבחרת הבייסבול/AP, Matt York

קצת פחות מחודש לפני טקס הפתיחה, איגוד הבייסבול העולמי ומארגני המשחקים האולימפיים בטוקיו 2020 הודיעו היום (שני) על חלוקת הבתים ולוח המשחקים בתחרות הבייסבול, בה תרשום נבחרת ישראל הופעה היסטורית.

הנבחרת בכחול-לבן שובצה לבית ב', שם תפגוש את המדורגת 3 בעולם דרום קוריאה והמדורגת 4, ארצות הברית. יחד עם זאת, ישראל נמנעה ממפגש מול מי שאמורה להיות הנבחרת החזקה בטורניר, המארחת יפן, שמובילה את הדירוג העולמי.

את משחק הבכורה שלה תערוך ישראל ביום חמישי, 29 ביולי, בשעה 13:00, כאשר תפגוש באצטדיון ביוקוהמה את דרום קוריאה. המשחק הבא יהיה למחרת מול ארצות הברית, גם כן בשעה 13:00.

כל שש הנבחרות יזכו למשחק אחד נוסף לפחות. שתי הנבחרות שיסיימו במקום השלישי בכל אחד מהבתים יתמודדו ביניהן ביום ראשון, 1 באוגוסט, בשעה 6:00 שעון ישראל. באותו יום ב-13:00 ייפגשו שתי סגניות הבתים. שתי אלו שיסיימו במקום הראשון ידלגו לשלב הבא בשיטת הנוקאאוט המורכבת של הטורניר.

במשחק שיוציא את התחרות לדרך ייפגשו יפן והרפובליקה הדומיניקנית (עוד בבית א' - מקסיקו) ב-28 ביולי ואילו הגמר והקרב על הארד יהיו ב-7 באוגוסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully