וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם הקראטה הישראלי מגיע למפרץ הפרסי

עודכן לאחרונה: 28.6.2021 / 14:59

בשבוע שעבר נחתם הסכם שת"פ בין התאחדות הקראטה בישראל לבין איחוד האמירויות: "נעשה במטרה לקדם את שיתוף הפעולה ולהוסיף ידע מקצועי, ידע ניהולי וקידום תחרויות בין מדינות השלום"

הקראטה הישראלי מגיע למפרץ הפרסי. יחצ,
הקראטה הישראלי במפרץ/יחצ

בנוכחות נשיא ההתאחדות העולמית WKF, אנטוניו אספינוס, שהגיע במיוחד לאירוע, נחתם בשבוע שעבר הסכם שת"פ בין התאחדות הקראטה בישראל לבין איחוד האמירויות. ההסכם, לשלוש שנים, מתייחס בין היתר לשיתופי פעולה בקיום סמינרים למאמנים ושופטים, מחנות אימונים לספורטאים וקיום תחרות שנתית בין מדינות השלום (איחוד האמירויות, מרוקו ובחריין). ההסכם נחתם לאחר שהתקיים מפגש ראשון והיסטורי לפני כחודשיים בין ראשי התאחדות הקראטה בישראל וראשי התאחדות הקראטה של האמירויות.

גדעון שובה, מנכ"ל איגוד הקראטה בישראל : "חתימת ההסכם נעשתה בהמשך ישיר לשיחות וקשרים שהתקיימו בעבר באופן לא רשמי עם נציגי האמירויות וההסכם סוף סוף נתן לזה גושפנקא רשמית. ההסכם נעשה במטרה לקדם את שיתוף הפעולה ולהוסיף ידע מקצועי, ידע ניהולי וקידום תחרויות בין מדינות השלום. אין לי ספק שנזכה לראות את פירות ההסכם בקידום הענף בישראל. אני שמח שזכינו לגלות חברים אמיתיים מצד האמירויות ומחכים לארח אותם כאן בישראל".

אריק קפלן, נשיא התאחדות 'אילת' : "אנו מברכים על ההסכם שמחזק את שיתוף הפעולה עם מדינות המפרץ ואת מעמדה של ישראל בעולם. מדינות המפרץ מובילות בתחום ענפי הקרב בכלל וענף הקראטה בפרט , כאשר הינו אחד מהענפים המובילים בספורט העולמי. אנו גאים בשיתוף הפעולה עם האמירויות . אנו שמחים שהקראטה הצטרף לענפי "אילת" שכבר חתמו על הסכמי עם מדינות המפרץ ואנו משוכנעים ופועלים לעוד ענפים שיחתמו בקרוב על שיתופי פעולה עתידיים".

  • עוד באותו נושא:
  • קראטה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully