וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: דרק וויליאמס חתם לעונה אחת

אחרי ג'יילן ריינולדס וג'יימס נאנלי, הודיעו הצהובים גם על צירופו של הפורוורד האמריקאי שנבחר שני בדראפט 2011 אך לא הצליח לעמוד בציפיות. וויליאמס הצהיר לאחר החתימה: "אעזור לקבוצה להתחרות על זכייה ביורוליג". ספרופולוס: "יוסיף הרבה כוח"

חגיגות האליפות של מכבי תל אביב/צילום לילך וייס

מכבי תל אביב ממשיכה בניסיונותיה לבנות את הסגל לקראת עונת 2021/22, והיום (רביעי) הודיעה האלופה הישראלית על צירופו של דרק וויליאמס. הפורוורד האמריקאי הוא שחקן החיזוק שמצטרף במהלך הקיץ, אחרי ג'יילן ריינולדס וג'יימס נאנלי.

"אני כל כך נרגש להצטרף למכבי תל אביב ולהיות חלק מהארגון המדהים הזה", אמר וויליאמס לאחר החתימה. "אני מצפה לשחק מול האוהדים מלאי התשוקה בתל אביב ולעזור לקבוצה להתחרות על האליפויות בישראל וביורוליג. בואו נתחיל לעבוד".

יאניס ספרופולוס אמר: אנחנו שמחים מאוד שיש לנו את דרק איתנו, כי הוא ייתן לנו הרבה כוח בעמדת הפורוורד. אנחנו מרוצים מאוד שהחתמנו עוד שחקן איכותי, שמכיר את היורוליג ויילחם איתנו להשגת המטרות שלנו".

שחקן פנרבחצ'ה דרק וויליאמס. AP
מגיע ליד אליהו. וויליאמס/AP

בדומה לנאנלי, גם וויליאמס (30, 2.03 מטר) שיחק אצל אוברדוביץ' בפנרבחצ'ה, ובעונה החולפת הופיע בוולנסיה והעמיד ממוצעים של תשע נקודות ו-3.1 ריבאונדים למשחק ביורוליג.

וויליאמס, שמשחק בעמדת הפאוורד פורוורד, נבחר במקום השני בדראפט ה-NBA ב-2011 בידי מינסוטה טימברוולבס, אולם לא הצליח להתעלות ולעמוד בציפיות הגבוהות שהוצבו בפניו. את ממוצעי השיא שלו, 12 נקודות ו-5.5 ריבאונדים, הוא רשם בעונתו השנייה בליגה הטובה בעולם, ואחרי שמונה עונות נחת בבאיירן מינכן וממנה עבר לפנר ולוולנסיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully