וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיא עולמי חדש ב-400 מטר משוכות נשים: היריבות הוציאה מסידני מקלאפלין את המיטב

עודכן לאחרונה: 28.6.2021 / 9:30

מקלאפלין בת ה-21 הפכה לראשונה שיורדת מ-52 שניות כשקבעה זמן מדהים של 51.90 בקרב שלה מול דלילה מוחמד במבחנים האמריקאיים לטוקיו. צפו במירוץ

המבחנים האמריקאים לקראת המשחקים האולימפיים בטוקיו שוב סיפקו הבוקר (שני) שיא עולמי, כאשר סידני מקלאפלין קבעה זמן של 51.90 שניות בריצה ל-400 מטר משוכות. היה זה המקצה המסקרן ביותר של הערב בתחרויות היוקרתיות שנערכות ביוג'ין אורגון, כשמקלאפלין פגשה את אלופת העולם, האלופה האולימפית ומחזיקת שיא העולם - דלילה מוחמד.

הרצה האמריקאית סידני מקלאפלין אחרי ששברה שיא עולמי בריצת 400 משוכות. Ashley Landis, AP
בהלם. מקלאפלין/AP, Ashley Landis

בין השתיים יש יריבות נהדרת, שמוציאה מהן את המיטב, וגרמה למוחמד לשבור שיא עולמי שעמד על 52.16 שניות. עם זאת, מקלאפלין בת ה-21 הפכה היום לראשונה אי פעם שיורדת מ-52 שניות, כשקבעה את הזמן המדהים מול בת ארצה במאבק על הכרטיס לטוקיו. כמובן שגם מוחמד תהיה במשחקים האולימפיים, אחרי שקבעה זמן של 52.42 שניות. אנה קוקרל הגיעה שלישית ותייצג גם היא את ארה"ב.

מקלאפלין ממשיכה במסעה המרשים, אחרי שלפני חמש שנים הדהימה כשעוד הייתה תלמידה בבית ספר, כשהעפילה למשחקים האולימפיים בריו, אבל לא עלתה לגמר. בינתיים כבר הספיקה לזכות במדליית כסף באליפות העולם, מאחורי דלילה מוחמד. כרגע נראה שהמהפך הושלם.

  • עוד באותו נושא:
  • אתלטיקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully