וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרגון של אנטטוקומפו למידלטון הוא הסוד של מילווקי: "הוא היה מדהים, ראיתי גדולה"

עודכן לאחרונה: 28.6.2021 / 8:57

הכוכב היווני זז הצדה ברבע האחרון, ונתן להצגה של קריס מידלטון לסחוף את מילווקי לניצחון על אטלנטה: "זה היה לא ייאמן". האם הפציעה של טריי יאנג הכריעה? הגארד של אטלנטה מודה ש"זה נפוח וכואב", מאמן ההוקס: "הוא לא היה מסוגל לחזור"

אוהדי מילווקי חוגגים העפלה לגמר המזרח/יוטיוב

יאניס אנטטוקומפו נחשב לאחד השחקנים הטובים בעולם, אבל הבוקר (שני) מילווקי הוכיחה שיש לה עוד כוכב על שמסוגל לקחת על עצמו את המשחק. קריס מידלטון השתלט על המשחק השלישי מול אטלנטה, קלע 20 נקודות ברבע האחרון שבו הבאקס רשמו מהפך אדיר וריצה גדולה, וסיים עם 38 נקודות בדרך לניצחון 102:113 על ההוקס, שהעניק למילווקי יתרון 1:2 בסדרת גמר המזרח. "מה שהוא עשה היום היה לא ייאמן, באמת", אמר אנטטוקומפו על חברו, "הוא היה מדהים, הוא סחב את הקבוצה... מה שראיתי היום היה פשוט גדולה, זה ממש ככה".

ואכן, מידלטון השתלט לחלוטין על המשחק, צלף מכל פינה, שלשות וחצי מרחק, ו-10 נקודות רצופות שלו הוליכו את מילווקי לריצת 3:15, שמחקה תוך 2 דקות פיגור 95:88. "הכל נכנס לו, מכל מקום", אמר מאמן אטלנטה נייק מקמילן על מידלטון, שגם הוסיף 11 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, ולמעשה ברבע האחרון קלע יותר מכל אטלנטה ביחד (17:20). "בסוף הם פשוט הצליחו להיכנס לי", אמר מידלטון על היכולת המצוינת שלו, "התקשיתי קצת בקליעה ובחדירות, אבל בסוף הם באמת נכנסו לי, ואני מאושר מזה".

עוד בוואלה!

מידלטון כיכב, מילווקי גברה 102:113 על אטלנטה ועלתה ל-1:2 בגמר המזרח

לכתבה המלאה

מה שממאפיין את מילווקי השנה זאת הקבוצתיות, והתחושה שיאניס הוא הכוכב, אבל לא הבלעדי. ואכן, ברבע האחרון אנטטוקומפו איפשר למידלטון להשתלט על העניינים ולקחת את רוב הזריקות. היווני זוכר ש"הוא איבד פעמיים, אבל בסוף נכנס לזון, ודרש את הכדור. אלה רגעים שבהם ידענו לסדר לו חסימות, לזוז מהדרך, ולתת לו לקחת פיקוד. אמרתי לו בחדר ההלבשה - זה היה אדיר". מידלטון עצמו אמר ש"הקבוצה שלנו לא אנוכית, ואם מישהו הולך לו - מוסרים לו. פעם זה יאניס, פעם ג'רו, ופעם אני. אנחנו מרגישים מי הכי לוהט, למי יש את המאץ'-אפ הכי טוב, למי יש את המבט הכי טוב לסל - והפעם זה הייתי אני".

קריס מידלטון, מילווקי באקס מול אטלנטה הוקס. רויטרס
"הכל נכנס לו, מכל מקום". מידלטון/רויטרס
קריס מידלטון מול דנילו גלינארי, מילווקי באקס מול אטלנטה הוקס. רויטרס
מצאו את האיש החם. מידלטון/רויטרס
טריי יאנג, אטלנטה הוקס. רויטרס
נקווה שזה לא רציני. יאנג/רויטרס

רגע משמעותי במשחק היה הפציעה של טריי יאנג, כוכב אטלנטה, שבטעות דרך על רגל של שופט (מחוץ למגרש) ונפצע בקרסול. הוא ישב שניות ארוכות על הפרקט בתסכול, ירד לחדר ההלבשה לטיפולים, ואומנם שב למגרש, אבל לא הצליח להתעלות בדקות הסיום וקלע רק 3 נקודות ברבע האחרון. "זה די כואב עכשיו", אמר יאנג על הפציעה שלו, אחרי ש-35 הנקודות שלו לא הספיקו, "זה כואב, זה מתסכל, זה כואב וזה נפוח. אקבל טיפולים, וזה כל מה שאני יכול לעשות עכשיו".

הוא הסביר שהפציעה הגבילה אותו: "היא פגעה לי במהירות. זה חלק גדול מהמשחק שלי, היכולת שלי לעבור כל שחקן. וכשאתה בצד שמאל, ואתה רוצה לעבור מישהו, אתה חייב להשתמש ברגל ימין". מקמילן סיפר: "כשהוא חזר מהטיפול בחדר ההלבשה, הצוות הרפואי אמר לי שהוא בסדר. הוא עלה, וראיתי שהוא מוגבל בתנועה ולא זז טוב. בסוף הוצאתי אותו לכמה שניות בשביל חילופי הגנה-התקפה,, והוא לא היה מסוגל לחזור. הוא פשוט חא יכול היה לחזור".

אטלנטה, מנגד, הוכיחה כבר שהיא לא קבוצה שנשברת, כשמול פילדלפיה הייתה באותו תסריט: היא חזרה הביתה אחרי 1:1 בשני משחקי החוץ הראשונים, הפסידה בבית את השלישי, וידעה לחזור לניצחון במשחק הרביעי, ובסדרה כולה. "היינו במצב הזה בעבר", אמר דנילטו גלינארי, "נגיע מוכנים למשחק 4".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully