וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתן טיבי עבר את כל הבדיקות, יחתום בשני על חוזה לשנתיים בהפועל באר שבע

27.6.2021 / 20:17

הבלם הגיע בשעות הבוקר לבאר שבע, סיים את הבדיקות בסורוקה ואחרי החתימה ימריא עם קבוצתו החדשה למחנה האימונים בפולין. המועדון נפרד מבן שהר: "תודה על רגעים בלתי נשכחים"

הגרלת משחקי ליגת העל, הליגה הלאומית וגביע הטוטו לעונת 2021-22/צילום: שלומי גבאי, עריכת וידאו: ניר חן

איתן טיבי עבר את כל הבדיקות הרפואיות לקראת החתימה בהפועל באר שבע. בלם מכבי תל אביב בתשע השנים האחרונות, הגיע הבוקר (ראשון) לעיר ועבר מגוון של בדיקות במרכז הרפואי סורוקה. החתימה נדחתה בשל צום י"ז בתמוז שחל היום.

גם טיבי וגם אנשי המועדון העדיפו לדחות את החתימה בהנחה שכל הבדיקות ייצאו תקינות. טיבי יחתום מחר על חוזה לשנתיים ויהיה שחקן החיזוק השביעי של הפועל באר שבע בקיץ הנוכחי. הוא ימריא ביום שלישי לפנות בוקר למחנה האימונים שתערוך הקבוצה בפולין.

איתן טיבי, שבנובמבר יחגוג 34, החל את הקריירה שלו בבית"ר ירושלים, ממנה הושאל להפועל רעננה והכח עמידר רמת גן. ב-2010 שיחק בשרלרואה הבלגית ועונה לאחר מכן עבר לעירוני קרית שמונה. מאז 2012 הוא במכבי תל אביב. הבלם הוא שיאן האליפויות מבין השחקנים הפעילים בישראל עם שבעה תארים - אחד עם בית"ר ירושלים ב-2006/7, אחד עם עירוני קרית שמונה ב-2011/12 ועוד חמישה עם מכבי תל אביב. רק שני שחקנים זכו ביותר אליפויות מטיבי - אלון חרזי ואריק בנאדו. גם שלום שלומזון, יוסף מרימוביץ' וניר דוידוביץ' זכו בשבע צלחות. בנוסף, זכה הבלם עם הצהובים גם פעמיים בגביע. יש לו 53 הופעות בנבחרת ואפילו שער אחד במדים הלאומיים.

בשעות הערב נפרדה הפועל באר שבע מבן שהר שעובר למכבי חיפה. בהודעת המועדון נכתב: "בן היקר, תודה על שנים של משחק עבור הסמל, תודה על רגעים בלתי נשכחים! אוהבים אותך ומאחלים לך בהצלחה בהמשך".

בן שהר העלה פוסט לאינסטגרם, בו כתב: "הפועל ב"ש. היום אני נפרד סופית מהמועדון שהיה לי 5 שנים לבית, בית בו נולדו שני ילדיי. 5 שנים עם 83 שערים, 3 אליפויות אחרי 40 שנות בצורת, 2 אלוף האלופים, 1 גביע מדינה ואת הגול ניצחון בדקה 94 מול אינטר שמרגש אותי עד היום. חוויות שלעולם יהיו חלק ממני! מאחל לקבוצה, לצוות המקצועי, לאלונה ואלי, ולאוהדים היקרים שתמכו לאורך כל הדרך הצלחה רבה. תודה על תקופה מדהימה!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully