וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופה אמריקה: מסי חגג את שבירת שיא ההופעות עם צמד ובישול, אורוגוואי נמנעה מברזיל

רבעי הגמר נקבעו: הפרעוש סחף את האלביסלסטה ל-1:4 קליל על בוליביה ולמפגש עם אקוודור בנוקאאוט, קבאני נתן לאורוגוואי 0:1 על פרגוואי. צפו בתקצירים

תקציר: בוליביה - ארגנטינה 4:1/ספורט 1

בשעה טובה ומוצלחת, תם הלילה (בין שני לשלישי) שלב הבתים של הקופה אמריקה ונקבעו משחקי רבע הגמר. בשני המשחקים שהתקיימו הלילה ארגנטינה הביסה 1:4 את בוליביה ואורוגוואי גברה 0:1 על פרגוואי, וכעת כך נראים משחקי רבע הגמר:

ארגנטינה - אקוודור
אורוגוואי - קולומביה
ברזיל - צ'ילה
פרו - פרגוואי

ליאונל מסי, נבחרת ארגנטינה חוגג. רויטרס
נראה שוב במיטבו בנבחרת. מסי חוגג/רויטרס

בוליביה - ארגנטינה 4:1

למרות שהמשחק היה לפרוטוקול בלבד, ליאו מסי לא ויתר לעצמו, פתח בהרכב, סיפק מחצית ראשונה חלומית והשלים 90 דקות, בדרך לשבירת שיא ההופעות עם 148 משחקים במדי האלביסלסטה, אחת יותר מחאבייר מסצ'ראנו. החגיגה מול היריבה החלשה, שסיימה כנבחרת היחידה שלא השיגה נקודה בטורניר, החלה בדקה השישית: מסי הקפיץ כדור אמנותי לפאפו גומס, שהמשיך בבעיטה מהאוויר לפינה הרחוקה.

הפרעוש כבש בעצמו בפנדל בדקה ה-33, והשלים צמד בדקה ה-42 עם הקפצה מעל השוער, אחרי בישול של מי שאמור לשתף איתו פעולה בברצלונה בעונה הבאה, סרחיו אגוארו (שציין את הופעתו ה-100 בנבחרת). ארווין סוואדרה כבש שער ניחומים לבוליביה בדקה ה-60, לא לפני שלאוטרו מרטינס קבע את תוצאת המשחק עם דחיקה מקרוב בדקה ה-65. ארגנטינה מסיימת בראשות הבית, ומחכה לאקוודור ברבע הגמר כשמסי שוב נראה בכושר שיא.

שחקני נבחרת ארגנטינה ליאונל מסי, סרחיו אגוארו חוגגים. רויטרס
שיתוף הפעולה המסתמן של ברצלונה נראה טוב. מסי ואגוארו/רויטרס
שחקני נבחרת אורוגוואי חוגגים עם אדינסון קבאני. רויטרס
בקושי. קבאני ואורוגוואי חוגגים/רויטרס

צפו בתקציר הניצחון הדחוק של אורוגוואי

תקציר: אורוגוואי - פרגוואי 0:1/ספורט 1

אורוגוואי - פרגוואי 0:1

הסלסטה שוב לא הרשימו, שוב הרבו להחמיץ אבל בשורה התחתונה עשו את המוטל עליהם, סיימו במקום השני בבית ונמנעו ממפגש מול ברזיל הפייבוריטית ברבע הגמר. אדינסון קבאני היה חתום על שער הניצחון עם פנדל מוצלח בדקה ה-21, וביתר הדקות הנבחרת שלו בעיקר התגוננה, כשלואיס סוארס שנכנס כמחליף בדקה ה-68 מוסיף שתי החמצות משלו. קולומביה תהיה היריבה של אורוגוואי בשלב הבא, פרגוואי מול פרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully