וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טור דה פראנס: מתיו ואן דר פול ניצח בקטע השני ומחזיק בחולצה הצהובה

הרוכב ההולנדי בן ה-25 הקדים את פוגצ'אר ורוגליץ' הסלובנים וקיבל בונוס בדמות חולצת המוביל, בה החזיק בעבר אביו. מייקל וודס מסטארט-אפ ניישן הישראלית סיים במקום ה-11

אחרי יום הפתיחה רווי ההתרסקויות, טור דה פראנס 2021 נמשך הערב (ראשון) עם הקטע השני שהיה רגוע הרבה יותר ובסיומו ניצח ההולנדי מתיו ואן דר פול. הרוכב בן ה-25 חצה את קו הסיום אחרי 4:18:30 דקות והקדים את הסלובנים הפייבוריטים, האלוף טאדיי פוגצ'אר שהגיע שני וסגנו פרימוז' רוגליץ' שסיים שלישי - שניהם בפיגור שש שניות אחרי המנצח. ז'וליאן אלאפיליפ הצרפתי הגיע שתי שניות אחריהם, במקום החמישי, והוא איבד את החולצה הצהובה לטובת המנצח.

ואן דר פול הקדיש את הניצחון לסבו הצרפתי (מצד האמא) ריימונד פולידור שמעולם לא זכה להחזיק בחולצה הצהובה, למרות שהיה שמונה פעמים על הפודיום. אביו אדרי ואן דר פול דווקא עשה את זה וכך השניים הם האב ובן הראשונים שזכו ללבוש את החולצה הצהובה בתחרות האופניים היוקרתית בצרפת.

מתיו ואן דר פול רוכב אופניים הולנדי, מנצח הקטע השני טור דה פראנס 2021. רויטרס
כמו אבא, למען סבא. מתיו ואן דר פול עם החולצה הצהובה/רויטרס

מייקל וודס הקנדי היה הרוכב המוביל של סטארט-אפ ניישן הפעם וסיים במקום ה-11. דן מרטין האירי תפס את המקום ה-40. עומר גולדשטיין, הישראלי היחיד בטור, סיים במקום ה-114 וכריס פרום שבחר להמשיך להתחרות למרות הפציעות בשבת, הגיע במקום ה-138.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully