וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו בלבול: "לדעתי נבחרת הולנד תלך עד הסוף"

עודכן לאחרונה: 27.6.2021 / 18:43

עוזר מאמן נבחרת ישראל, שנמצא במשחק בבודפשט, דיבר בתכנית הספורט של 103FM: "אוהב מאוד את שלושת הבלמים של הולנד"

עוזר מאמן נבחרת ישראל מרקו בלבול התראיין היום (ראשון) לתכנית הספורט של 103FM ודיבר על נבחרת הולנד והיורו. בלבול נמצא בבודפשט וצופה במשחק בין הולנד לצ'כיה.

"יש באצטדיון הרבה הולנדים וצ'כים, וכל השאר הונגרים. יש גם הרבה ישראלים", סיפר בלבול על נוכחותו באצטדיון, והימר על הנבחרת שתנצח במשחק. "הולנד נבחרת הרבה יותר טובה, זה ברור לכולם. זאת קבוצה מאוד חזקה, ולדעתי היא תלך עד הסוף, היא נבחרת מאוד מאוזנת, גם בהגנה, גם בקישור וגם בהתקפה. אני מאוד אוהב את שלישיית הבלמים שלהם. זאת נבחרת חזקה מאוד ולדעתי היא תנצח".

"ניצחון של נבחרת צ'כיה במשחק יהיה הפתעה מרעישה מאוד", טען בלבול. "ראינו שאתמול נבחרת אוסטריה עשתה חיים קשים מאוד לנבחרת איטליה, אבל בסופו של דבר האיכות היא זאת שניצחה, וראינו שהשחקנים שעלו מהספסל של נבחרת איטליה עשו את ההבדל, לעומת השחקנים שעלו מהספסל של אוסטריה".

בלבול הביע דעתו על יכולותיהן של נבחרות דנמרק ואוסטריה, שיתחרו באותו בית נגד נבחרת ישראל במוקדמות מונדיאל 2022: "ידענו שהן נבחרות מאוד חזקות. כל המקרה של אריקסן השפיע מאוד על דנמרק בהתחלה, אבל הם ידעו לצאת מזה יפה, ראינו גם את העומק שיש לנבחרת הזאת, יש להם הרבה שחקנים חסרים אבל המחליפים ברמה מאוד גבוהה. גם אצל האוסטרים רוב השחקנים משחקים בבונדס ליג, ואיטליה גם כן לא יכולה להיות נבחרת רעה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully