וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטינדר של עולם הכדורגל: אקס נבחרת גרמניה משדך בין קבוצות לשחקנים

עודכן לאחרונה: 27.6.2021 / 14:01

רנה אדלר השיק אפליקציה שתסייע לכדורגלנים למצוא קבוצות ברחבי העולם ותנסה לחסוך התערבות של סוכנים ובעלי אינטרסים

תקציר: איטליה גוברת על אוסטריה 1:2 דרמטי בשמינית גמר יורו 2020/ספורט1

שוער נבחרת גרמניה לשעבר, רנה אדלר, השיק אפליקציה חדשה שנקראת 11TransFair ושאותה הוא מגדיר כ"טינדר של כדורגלנים ומועדוני כדורגל". האם הוא בדרך למהפכה בתחום?

המטרה של האפליקציה של אדלר היא למעשה לשדך בין שחקני כדורגל לקבוצות ולקצר את התהליכים שבדרך כלל כוללים מעקב ארוך וגם התערבות של סוכנים ושאר בעלי אינטרסים. "אני קורא לזה באומץ 'טינדר של כדורגל', כי אנחנו מנסים לעשות שידוכים", אמר אדלר, "אני חושב שיש מגמה ששחקנים רוצים להיות יותר ויותר מעורבים בקבלת ההחלטות ולדאוג לעצמם ופחות רוצים להסתמך על כל מיני יועצים".

רנה אדלר שוער המבורג מורחק. AP
"שחקני כדורגל צריכים לדאוג לעצמם ולא להסתמך על יועצים". אדלר/AP

אדלר הוסיף: "יוזואה קימיש וקווין דה בראונה כבר דואגים לעצמם, מנהלים משאים ומתנים בלי גורם מתווך ועכשיו עוד ועוד כדורגלנים יוכלו ללכת בעקבותיהם. אנחנו רוצים להכניס שקיפות לשוק חסר-שקיפות. שלדוגמה כדורגלן גרמני יוכל לדעת ולהיות חשוף לקבוצה מהונגריה או אוסטריה, או כל מקום אחר בעולם. ששחקנים יוכלו לדאוג לקריירות שלהם".

אדלר בן ה-36 פרש מכדורגל לפני שנתיים. הוא היה חלק מבאייר לברקוזן במשך 10 שנים (2002-2012), מחציתן כשוער בקבוצה הראשונה. בהמשך עבר להמבורג ובתום חמש שנים בצפון גרמניה, העביר שנתיים במיינץ לפני שתלה את הכפפות. הוא הספיק לרשום 12 הופעות במדי נבחרת גרמניה ובסך הכול רשם 269 משחקים בבונדסליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully