וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסוף השבוע: תושבי אור יהודה וחברים ירכבו לזכרו של ג'ינג'י

מסע אופניים בן שישה קילומטרים יתקיים לזכרו של רועי (ג'ינג'י) סדן ז"ל, שהתגורר בעיר והתפרסם בזכות העובדה שהקיף את כדור הארץ באופניים. השנה הוא מצא את מותו בתאונת דרכים קטלנית. ראש העיר, ליאת שוחט: "זו מסורת חדשה. מחבקים את משפחתו. המסע יאפשר להתחבר לדמותו"

בסוף השבוע הקרוב (יום שישי) ייצא לדרך אירוע ספורטיבי מרגש: מסע אופניים לזכרו של רועי (ג'ינג'י) סדן ז"ל, אירוע אותו יזמו אימהות למען הנוער ע"ש עומרי ליג'י. החל מ-8:00 בבוקר יתכנסו מאות רוכבים בגן התשעה וייצאו על המסע הספורטיבי שיעבור ברחובות העיר. בסיום המסע, בשעה 9:30 לערך, יתבצע טקס הסיום, אף הוא בגן התשעה, לחלוקת שי למשתתפים ולאירוע הפנינג חגיגי.

סדן, שהתגורר בעיר, היה הרפתקן שהתפרסם בישראל ובעולם בעיקר בזכות הקפת כדור הארץ באופניים. כבר לאחר שחרורו מצה"ל הוא עסק בטיפוס הרים, אך עבר לענף רכיבת אופניים והתמקד באימונים ובתכנון מסע רכיבה ממושך ואינטנסיבי ברחבי העולם. ואכן בשנת 2007 הוא יצא למסע של הקפת העולם באופניים על פני כ-66 אלף ק"מ תוך חצייתן של 42 מדינות באמריקה הצפונית, אמריקה הדרומית, אפריקה, אירופה, אסיה ואוסטרליה. בחודש מרץ השנה הוא נפגע ונהרג כתוצאה מתאונת דרכים בזמן שרכב על אופניו סמוך לקיבוץ ראש הנקרה.

גן התשעה. יחצ,
מקום ההתכנסות. גן התשעה/יחצ

המסע שייערך באור יהודה לזכרו ייארך כשישה קילומטרים ויעבור בין השאר ברחובות אריאל שרון, העבודה, אלכסנדרוני, יצחק רבין, ניצן, צפריר, יוסף חיים, העצמאות, יקותיאל אדם, בן גוריון, מנחם בגין ולו סקלאר. סגירת הרחובות תתקיים לזמן קצר ובהתאם לקצב התקדמות הרוכבים.

ראש העיר, ליאת שוחט, שתיקח חלק במסע, מציינת: "אנו פותחים במסורת חדשה עם מסע אופניים לזכרו של רועי סדן ז"ל, שעשה את הבלתי ייאמן כאשר הקיף את כדור בארץ באופניים, אך מצא את מותו בתאונה מצערת ומיותרת. אנו מחבקים את משפחתו של רועי וקוראים לכמה שיותר תושבים מהעיר והאיזור לקחת חלק במסע שיאפשר לכולנו להתחבר לדמותו".

  • עוד באותו נושא:
  • אופניים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully