וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישור אופ"א התקבל, מ.ס. אשדוד תארח את קרבאח באצטדיון הי"א

27.6.2021 / 11:27

משחק הגומלין במוקדמות הקונפרנס ליג ייערך בעיר, לאחר שכל האישורים והמסמכים הועברו לאופ"א במייל ובזום. דייויד רוי נייאנג מרשים באימונים, צבטקוביץ' יצטרף לחבריו במחנה האימונים בסלובניה

תקציר: מכבי פתח תקוה - מ.ס. אשדוד 3:1/ספורט3

מ.ס. אשדוד תארח את משחקה מול קרבאח האזרית במסגרת מוקדמות הקונפרנס ליג באצטדיון הי"א באשדוד. בסוף השבוע קיבלו במועדון את ההיתר הרשמי מאופ"א לקיום משחק הבית מול הקבוצה מאזרבייג'ן. באשדוד היו צריכים להעביר את כל האישורים והמסמכים לגבי קיום המשחק באצטדיון הי"א במייל ובזום מכיוון שכל העובדים באופ"א מגויסים לטובת היורו ולכן לא הגיעה לארץ משלחת לבדוק את האיצטדיון. לאחר שעברו באופ"א על כל החומר שנשלח ואחרי שהתקיימה גם שיחה טלפונית בעניין, אושר האצטדיון לקיום המשחק שייערך בארץ ב-29 ביולי, שבוע אחרי המשחק הראשון שייערך בבאקו.

מ.ס. אשדוד תצא למחנה האימונים שלה בסלובניה בעוד שבוע, ה-4 ביולי, ותשוב לארץ ב-13 ביולי כאשר כעבור יומיים, ב-15 בחודש, תשחק מול הפועל באר שבע בגביע הטוטו, מה שיהווה עבורה מבחן ראשון אחרי הפרידה מרועי גורדנה ומשלומי אזולאי.

אוהדי מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
משחק אירופי בי"א/לירון מולדובן

מי שמרשים עד כה באימונים הוא הקשר האחורי הקמרוני דייויד רוי נייאנג שצורף לקבוצה אחרי שבעונה שעברה שיחק בקבוצת הנוער של הפועל חדרה וצד את העין של אנשי אשדוד. בקבוצה התכוונו להשאיל אותו לעונה הקרובה לקבוצה מהליגה הלאומית, אבל נייאנג נראה טוב עד עכשיו ואם ירשים גם במחנה האימונים של הקבוצה, הוא עשוי להישאר ואז אשדוד תפעל לשחרור זקאריה מוגיס או מוסא בגאיוקו, כי כעת יש לה שבעה זרים רשומים.

הבלם ננאד צבטקוביץ' יפגוש את הקבוצה רק בסלובניה בשל השיקום שהוא עושה בסרביה מהפציעה ממנה סבל בסיום העונה. טימותי אוואני נחת בארץ אחרי שהתחתן באוגנדה והצטרף לאימונים. גם צבטקוביץ' וגם אוואני חוו פציעות קשות בסיום העונה וכעת הם רק מתחילים לחזור לעצמם, מה שאומר שקרוב לוודאי שגיל כהן ישחק באחד מעמדות הבלמים מול קרבאח.

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully