וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יימס נאנלי חתם במכבי תל אביב, דרק וויליאמס קרוב לסיכום

עודכן לאחרונה: 27.6.2021 / 12:41

הצהובים מגבשים את מצבת הפורוורדים שלהם לעונה החדשה עם שני אקסים מפנרבחצ'ה: נאנלי (31, 2.01), שהופיע אשתקד בתשעה משחקים ב-NBA ובעבר שיחק במכבי אשדוד, הצטרף באופן רשמי. וויליאמס (30, 2.03), שעבר בעונה החולפת לוולנסיה, בדרך

חגיגות האליפות של מכבי תל אביב/צילום לילך וייס

מכבי תל אביב פותחת את השבוע עם בליץ על שתי עמדות הפורוורד, שהיו עקב האכילס שלה בעונה שעברה. הבוקר (ראשון) הודיעו הצהובים על החתמתו של ג'יימס נאנלי, והם קרובים לסיכום גם עם דריק וויליאמס.

תל אביב תהיה תחנתו השלישית של נאנלי (31, 2.01) ביורוליג. הוא שיחק במשך שנתיים וחצי אצל ז'ליקו אוברדוביץ' בפנרבחצ'ה, ואף זכה עמם בגביע אירופה ב-2017, וב-2019 קלע 14.1 נקודות למשחק במדי אולימפיה מילאנו. בסך הכול, ב-82 הופעות במפעל הוא קלע 7.8 נקודות ופגע ב-48.5 אחוזים לשלוש.

בשנה וחצי האחרונות, מאז פרצה מגיפת הקורונה, נאנלי לא הירבה לשחק והופיע תשע פעמים במדי ניו אורלינס פליקאנס, וקריירת ה-NBA שלו כוללת 37 משחקים בחמש קבוצות. במהלך השנים שיחק גם בקבאלה מיוון, בליגת הפיתוח, בפורטו ריקו, באסטודיאנטס, באבלינו וגם במכבי אשדוד. ב-2015 הצטרף אליה וקלע 17.1 נקודות לערב בליגת העל.

ג'יימס נאנלי שחקן פנרבחצ'ה. GettyImages
קדנציה שנייה בישראל. נאנלי/GettyImages

"רציתי להחתים את ג'יימס מהרגע הראשון, כי יש לו את הניסיון והיכולת לעזור לנו להגשים את מטרותינו", אמר מאמן מכבי תל אביב, יאניס ספרופולוס. "הוא תוספת חשובה מאוד לקבוצה שלנו. בוודאי העובדה שהוא שיחק בישראל בעבר היא גם יתרון".

"אני ממש נרגש להיות בדרך חזרה לישראל, במיוחד לארגון עם מסורת כמו של מכבי תל אביב", הוסיף נאנלי בתגובה ראשונה לאתר הרשמי של הצהובים. "אני מחכה בקוצר רוח לרגע בו אפגוש את כל האוהדים".

עוד בוואלה!

אבי בן שימול פורש: "אמרתי שאשחק עד שלא אוכל"

לכתבה המלאה
דרק וויליאמס שחקן ולנסיה. Quality Sport Images, GettyImages
הבחירה השנייה בדראפט 2011 לא הצליח לעמוד בציפיות ב-NBA. וויליאמס/GettyImages, Quality Sport Images

בדומה לנאנלי, גם וויליאמס (30, 2.03) שיחק אצל אוברדוביץ' בפנרבחצ'ה, ובעונה החולפת הופיע בוולנסיה והעמיד ממוצעים של תשע נקודות ו-3.1 ריבאונדים למשחק ביורוליג.

וויליאמס, שמשחק בעמדת הפאוורד פורוורד, נבחר במקום השני בדראפט ה-NBA ב-2011 בידי מינסוטה טימברוולבס, אולם לא הצליח להתעלות ולעמוד בציפיות הגבוהות שהוצבו בפניו. את ממוצעי השיא שלו, 12 נקודות ו-5.5 ריבאונדים, הוא רשם בעונתו השנייה בליגה, ואחרי שמונה עונות נחת בבאיירן מינכן וממנה עבר לפנר ולוולנסיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully