וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביוון קובעים: "העזיבה של עודד קטש מתבקשת, הוא לא הראה שום דבר מיוחד"

כלי התקשורת במדינה תמכו בהחלטה של קבוצת הפאר להחליף את הישראלי בפריפטיס: "הסגנון שלו לא התאים, הוא לא הצליח לשכנע"

חגיגות האליפות של מכבי תל אביב/צילום לילך וייס

בתקשורת היוונית ניתחו בימים האחרונים את ההחלטה של פנאתינייקוס להיפרד מעודד קטש, אף שהוליך את הקבוצה לדאבל מקומי. "זה סוף מתבקש, כפי שציפו", חרץ העיתונאי היווני סוטיריס גאורגיו. "מההתחלה שמענו שפנאתינייקוס היא הימור עבורו, והוא הימור עבורה. הוא הגיע לכיסא החם, בשל הקיצוץ בתקציב, ועזיבת אולימפיאקוס את הליגה גרמה לכך שאי אפשר היה לאבד את הדאבל ביוון. גם הזכייה לא היתה יכולה להשאיר אותו בתפקיד, אלא אם אנשים היו רואים משהו".

לטענת גאורגיו, ההנהלה של פאו לא ראתה מספיק: "עד העונה קטש מעולם לא עזב את ישראל ומעולם לא עשה שם משהו מיוחד. הנוכחות שלו נעימה מאוד, אבל הוא לא הראה משהו מיוחד באימונים. הכדורסל הישראלי, עם הסגנון האמריקאי, לא מתאים ביוון. הוא אוהב כדורסל שמח ושום דבר חוץ מזה, ואפילו התארים שהשיג היו מלחיצים. פאו זכתה למרות שלא הציגה כדורסל טוב, אפילו שצירפה את מריו הזוניה".

העיתונאי הוסיף וכתב: "הוא הצליח לשפר את ההגנה באופן זמני בלבד ולא מצא פליימייקר. ההצלחה היחידה שלו, והסיבה לכך שהרגיש די בנוח על הספסל העונה, היתה הניצחון על אולימפיאקוס. בסופו של דבר זה מוצדק שהוא עזב, היתה לו ההזדמנות אבל הוא לא הצליח לשכנע".

מאמן פנאתינייקוס עודד קטש. פנאתינייקוס, אתר רשמי
לא הצליח להותיר חותם. קטש/אתר רשמי, פנאתינייקוס

הדעה הזו נשמעה במספר כלי תקשורת נוספים במדינה. העיתונאי ואסיליס סקונטיס השווה בין הישראלי ומחליפו, דימיטריס פריפטיס, כשכתב: "פריפטיס מאמן טוב מאוד עם שני יתרונות בולטים על קודמיו בתפקיד. ברור שכולם בסוף נשפטים לפי תוצאות, אבל היכולת שלו לבנות קבוצה מההתחלה עדיפה על פני קטש. מלבד הטקטיקה והפילוסופיה שלו, היכולת שלו לנהל שחקנים תהיה חשובה, עם תקציב נמוך ופחות סבלנות לכשלונות כמו בעונה שעברה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully