וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי "הבילוי הסוער" בחופשה: ארלינג הולאנד נאלץ להכחיש את השמועות

האובססיה עולה שלב: ביוון דיווחו שהכוכב הנורבגי הוציא חצי מיליון יורו בערב אחד, כולל 30 אלף יורו רק על טיפ, החלוץ בן ה-20 הגיב בחיוך

צפו: השער של ארלינג הולאנד במדי דורטמונד מול שאלקה/ספורט 1

ארלינג הולאנד הפך לכוכב על בעל שם כל כך גדול בכדורגל העולמי, שכעת הוא נאלץ להדוף שמועות על אורח החיים הראוותני שלו, אחרי דיווחים בתקשורת היוונית על בילוי במיקונוס. חלוצה של בורוסיה דורטמונד, בן 20 בלבד, הכחיש בתוקף דיווחים לפיהם הוציא סכום אסטרונומי של 500 אלף יורו על בילוי במסעדה באי היווני.

הולאנד, שנמצא בחופשה בזמן שהשמועות על עתידו המקצועי ממשיכות לייצר כותרות באירופה, לא משתתף ביורו, מאחר שנבחרת נורבגיה לא הצליחה להעפיל לטורניר. על פי הדיווחים, הוא חגג במסעדה במשך שש שעות, והזמין ארבעה בקבוקי יין יקרי ערך, ושלל מנות יקרות לכל הפמליה שמסביבו, בבילוי שעלה סכום עתק - חצי מיליון יורו. עוד צוין שרק על טיפ הוא השאיר 30 אלף יורו.

אומנם 500 אלף יורו נשמע כמו סכום מופרך, אבל כמובן אפשרי עבור אדם שמרוויח כ-160 אלף יורו בשבוע. בנוסף, הולאנד צולם בחופשה שלו על יאכטה, ליד מלון יוקרה, כשמדורי הרכילות אף מנתחים את העלות של כל פריט שלו ומעריך את השווי של האאוטפיט שלו באלפי יורו.

כאמור, הולאנד הכחיש את הדיווחים על הבילוי ב-500 אלף יורו, וצייץ בתגובה בציניות: "... אני חושב שהם שכחו את המנות העיקריות.... פייק ניוז".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully