וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלי עוסמאן נפרד מבני סכנין וחתם בהפועל קלנסווה מליגה ב'

המגן הימני בן ה-34, אחד מסמלי הקבוצה, עזב אחרי קדנציה שנייה שנמשכה תשע שנים וקיבל חוזה לשנתיים בליגה הרביעית

בני סכנין נפרדה היום (שבת) באופן רשמי מעוד סמל, אחד הגדולים שלה, כשהמגן עלי עוסמאן חתם לשנתיים בהפועל קלנסווה מליגה ב'. השחקן בן ה-34 הבין שהוא לא בתכניות של קבוצת נעוריו כבר בתחילת החודש, לאחר שהסרבי ניקולה צ'ירקוביץ' סיכם את תנאיו. כמה קבוצות מהלאומית הוזכרו כמועמדות לקלוט אותו, אבל בסופו של דבר הוא חתם בקבוצה מהליגה הרביעית שעשויה להעניק לו לאחר הפרישה גם תפקיד מקצועי.

עלי עוסמאן שחקן הפועל קלנסווה. הפועל קלנסוואה, אתר רשמי
ימשיך ללבוש אדום, רק בליגה אחרת. עלי עוסמאן/אתר רשמי, הפועל קלנסוואה

עוסמאן גדל בסכנין, ערך את הבכורה שלו בקבוצה הבוגרת ב-2004 ולקראת סיום עונת 2006/07 תפס מקום של קבע בסגל אצל אלישע לוי. עונה לאחר מכן פרץ אצל ערן קוליק ובספטמבר 2009 נרכש על ידי מכבי חיפה בחצי מיליון דולר. המגן שיחק עם הירוקים בליגת האלופות וגם זומן לנבחרת ישראל, במדיה רשם שתי הופעות. ב-2012 חזר לסכנין, הספיק לרדת ללאומית ולעלות איתה מיד, וכעת נפרד אחרי קדנציה שנייה שנמשכה תשע שנים.

מסכנין נמסר: "מתכבדים להביע את מלוא ההערכה והכבוד לקפטן עלי עוסמאן ולאחל לו המשך דרך מוצלח בחייו הספורטיבים והחברתיים. במשך שנים רבות עלי היה שותף נאמן להישגיו של המועדון ופעמים רבות נתן את דעתו בסוגיות שונות ותמיד דעתו הייתה חכמה ויעילה. עלי בחר להמשיך את דרכו המקצועית מחוץ למועדון בזמן שהנהלת המועדון פתחה בפניו את הדלת להישאר. הדלת תמיד תמשיך להישאר פתוחה בפני עלי לקחת חלק בסגל המקצועי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully