וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגיל 38: ואסיליס ספאנוליס הודיע על פרישה מכדורסל

עודכן לאחרונה: 26.6.2021 / 17:09

כוכב אולימפיאקוס, שהוליך אותה לשתי זכיות ברציפות ביורוליג, הודיע שהוא תולה את הנעליים: "הכדורסל נתן לי הכול"

גארד אולימפיאקוס ואסיליס ספאנוליס הודיע היום (שבת) על פרישה מכדורסל בגיל 38. היווני הוותיק משחק אצל האדומים מאז 2010 ורשם את אחת הקריירות המפוארות של שחקן יורוליג במאה ה-21. הוא החל את דרכו בלאריסה, משם עבר למארוסי ופנאתינייקוס, יצא ליוסטון ב-NBA ואחרי עונה אחת חזר לפאו. ב-2010 עשה את המעבר הטעון וחתם באולימפיאקוס.

שחקן אולימפיאקוס פיראסו וסיליס ספאנוליס. רויטרס
מגדולי שחקני היורוליג. ספאנוליס/רויטרס

ספאנוליס כתב באינסטגרם שלו: "הודעתי לנשיאים של המועדון שהגיע הזמן לסגור את הפרק הגדול בחיי ולהודות להם על מה שהשגנו ביחד. זו הייתה החלטה קשה, אבל זה לא היה עצוב. הכדורסל סיפק לי מסע שאין כמוהו, זה היה מלא ברגעים עזים ורגשות חזקים. הכדורסל נתן לי הכול ואני נתתי לו הכול. אולימפיאקוס הייתה הבית שלי והמקום בו הרגשתי בנוח. אני מרגיש גאה לגבי מה שהשגתי וגם מה שלא השגתי במהלך הקריירה כי תמיד נלחמתי עד הסוף. מעל הכול אני מרגיש מלא כי השגתי יותר ממה שחלמתי עליו. אני רוצה להודות מקרב הלב לכל מי שהיה לצידי לאורך השנים, לנשיאים, מאמנים, חברים לקבוצה, שחקנים יריבים, אבל מעל הכול אני רוצה להודות לאוהדים על האהבה הגדולה. האהבה הזו הייתה מה שנתן לי את הכוח לשאוף חזק יותר בכל יום והאהבה הזו היא מה שהניע אותי".

היווני המזוקן זכה ביורוליג שלוש פעמים: פעם אחת עם פנאתינייקוס ב-2009 ופעמיים ברציפות עם אולימפיאקוס ב-2012 ו-2013 כשבכל אחת מהזכיות הוא נבחר למצטיין של הפיינל פור. ב-2013 הוא נבחר גם לשחקן המצטיין של העונה ביורוליג. ב-2020 הוא נבחר לחמישיית העשור של המפעל ובנוסף הוא נבחר לחמישיית השנה ביורוליג שמונה פעמים במהלך הקריירה שלו. יש לו שבע אליפויות וארבעה גביעים ביוון. ספאנוליס זכה עם נבחרת יוון ביורובאסקט 2005 ובמדליית כסף באליפות העולם ב-2006 ובארד ביורובאסקט 2009.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully