וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראשון על דשא: דניל מדבדב זכה בטורניר מאיורקה

עודכן לאחרונה: 26.6.2021 / 18:21

הרוסי ניצח 4:6, 2:6 את סם קוורי וזכה בתואר ה-11 בקריירה. אנג'ליק קרבר זכתה בבאד הומבורג, אוסטפנקו באיסטבורן

המדורג מספר שתיים בעולם דניל מדבדב זכה היום (שבת) בתואר ה-11 בקריירה, השני ב-2021 והראשון אי פעם על דשא. מדבדב ניצח 4:6, 2:6 את סם קוורי האמריקאי (60 בעולם) בגמר מאיורקה שארך שעה ועוד שלוש דקות בלבד. מדבדב, שיגיע עם הרבה ביטחון לווימבלדון עכשיו, הגיש 10 אייסים לעומת קוורי שסיים אמנם עם 11 אייסים, אבל ביצע גם 5 שגיאות כפולות. לא זו בלבד שמדובר בתואר ראשון על דשא עבור הרוסי, אלא גם בתואר ראשון שאינו על משטחים קשים. מדבדב יפתח את ווימבלדון מול יאן לנארד שטרוף, שניצח אותו לאחרונה בהאלה על דשא.

מתחילה לחזור לעצמה? אנג'ליק קרבר זכתה בטורניר באד הומבורג בגרמניה אחרי שניצחה 3:6, 2:6 בגמר את קטרז'ינה סיניאקובה הצ'כית. זה התואר ה-13 בקריירה של קרבר והראשון שלה מאז שזכתה בווימבלדון 2018. זה היה הגמר הראשון של קרבר זה שנתיים בדיוק והיא נראתה נהדר כשסגרה סיפור בתוך 25 דקות. זה התואר השלישי בו קרבר זוכה בגרמניה אחרי שהניפה את הגביע בשטוטגרט ב-2015 וב-2016.

אנג'ליק קרבר טניסאית גרמנייה. רויטרס
אולי סוף סוף תחזור לעצמה? קרבר/רויטרס
ילנה אוסטפנקו טניסאית לטבית. רויטרס
תואר רביעי בקריירה. אוסטפנקו/רויטרס

עוד אלופת גרנד סלאם לשעבר שזכתה היום בתואר היא ילנה אוסטפנקו. הלטבית עשתה את זה בטורניר איסטבורן, שגם הוא כמובן נערך על דשא כהכנה לווימבלדון שיוצא לדרך ביום שני. אוסטפנקו ניצחה 3:6, 3:6 בגמר את אנט קונטבייט האסטונית. זה התואר הראשון של הלטבית מאז לוקסמבורג 2019 ובסך הכול הרביעי בקריירה שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully