וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריכות בקייראט לקראת מכבי חיפה: "רוצים לנקום על ההפסד בעונה שעברה"

הקזחים מחכים בקוצר רוח למוקדמות האלופות מול הירוקים ב-7 ביולי, אליקולוב: "הפעם לא נוותר בקלות". דוגאליץ': "מרוצים שהפעם יהיו שני משחקים"

עלי מוחמד שחקן מכבי חיפה/האתר הרשמי של מכבי חיפה

ניסוי הכלים הראשון של האלופה מכבי חיפה ייערך ב-7 ביולי, אז יפגשו הירוקים את קייראט במסגרת מוקדמות ליגת האלופות, פחות משנה לאחר שהדיחה אותה ממוקדמות הליגה האירופית בעונה שעברה. הקזחים, שנמצאים בכושר מצוין אחרי שרשמו ארבעה ניצחונות בליגה כולל 1:5 על קספי במשחק האחרון, מודעים למשוכה הקשה שמחכה להם, אך משוכנעים שהפעם, בניגוד לעונה שעברה, הם יצאו כשידם על העליונה.

"אנחנו מחכים למשחק מול מכבי חיפה בקוצר רוח", אמר הקשר גולז'יגיט אליקולוב. "אנחנו רוצים לנקום בהם על ההפסד בעונה שעברה. לא נוותר בקלות על ליגת האלופות".

שחקני קייראט חוגגים שער של ואגנר לאב. לילך וייס רוזנברג
יחגגו גם הפעם? שחקני קייראט מול מכבי חיפה בעונה שעברה/לילך וייס רוזנברג

"אנחנו בהחלט מרגישים מוכנים למשחק", הוסיף חברו לקבוצה ראדה דוגאליץ'. "אם נעבור את מכבי חיפה? אתם תראו בעצמכם בעוד כמה שבועות, אז בשביל מה לנחש? אנחנו יודעים שאנחנו בכושר טוב וזה הדבר החשוב ביותר. בנוגע ליריבה, עדיין לא ניתחנו אותה כלל כי לא היה לנו זמן. יש לנו משחק ליגה בכל שלושה-ארבעה ימים. אנחנו יודעים שעזבו אותה שחקן או שניים, אבל שהיא גם התחזקה. משמח אותנו שבניגוד לעונה שעברה, הפעם יהיו שני משחקים - בבית ובחוץ ואנחנו מאוד מאמינים בעצמנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully